Δευτέρα 14 Αυγούστου 2017

Καλησπέρα κύριε Κικίδη

Την καλησπέρα μου στον πρώην πρόεδρο και νυν αντιπρόεδρο του ΛΗΛΑ Βασιλικού κύριο Κικίδη Κώστα και να του στείλω και τις ευχές μου για Καλή Παναγιά.
Κύριε Κικίδη οι ευχές μου είναι από καρδιάς για σας και για την οικογένειά σας, αλλά από καρδιάς είναι και τα όσα θα γράψω.
Κύριε Κικίδη, δεν σας πρόσβαλα ποτέ και ποτέ δεν είπα κάτι πίσω από την πλάτη σας.
Ότι είχα να πω για τον ΛΗΛΑ, το έγραφα εδώ και πολλά τα έλεγα εκεί που έπρεπε όταν έπρεπε και εσείς το ξέρετε καλύτερα από εμένα.
Δεν υπήρξα ποτέ φίλος σας, αλλά ούτε και φίλος όλων....
των άλλων.
Εσείς μεταξύ σας υπήρξατε φίλοι και καταφέρατε σε ελάχιστο χρόνο, να προδώσετε φιλίες και οικογενειακές σχέσεις.
Όποτε θέλετε μαζευτείτε όλοι σας και φωνάξτε με για να δούμε ποιος αντέχει.
Όλοι μαζί λοιπόν. Εσείς κύριε Κικίδη, ο κ. Αγραφιώτης, ο κ. Γκάβαλης, ο κ. Κουτσαυλής, ο κ. Πασσάς, ο κ. Κοτσίφης, ο κ. Ρόγκας και όποιοι άλλοι θέλουν να ρωτήσουν αλλά και να ερωτηθούν. Όποιοι αντέχουν δηλαδή.
Κύριε Κικίδη, εύκολα μπορείτε να λέτε σε κάποιους πως φταίω εγώ, αλλά δεν μπορείτε ν΄ αποδείξετε τίποτα, γιατί αυτό είναι το προπέτασμα καπνού.
Εγώ φταίω για ότι συνέβη με τον Κουτσαυλή;
Εγώ φταίω για το ότι συνέβη με τον Κοτσίφη;
Εγώ φταίω για το ότι συνέβη με τον Αγραφιώτη;
Αλήθεια γιατί είπατε πως εξ αιτίας μου πλήρωσε πρόστιμο η ομάδα 1.000 ευρώ για τον Κώστα Αγραφιώτη και γι΄ αυτό του ζητήσατε 1.000 για να πάρει το δελτίο του;
Αν το ήξερα αυτό, θα είχαν συμβεί άλλα πράγματα.  Δυστυχώς δεν περίμενα πως θα ντρεπόσασταν να πείτε στις κυρίες σας την αλήθεια.
Αν η ΕΠΣΕ έριξε πρόστιμο στον ΛΗΛΑ, είμαι εγώ ψεύτης και αύριο το πρωί κλείνω το blog.
Αν η ΕΠΣΕ δεν έριξε πρόστιμο στον ΛΗΛΑ 1.000 ευρώ για τον Κώστα Αγραφιώτη, ζητήστε συγνώμη δημόσια για τα ψέματα, όχι μόνο από εμένα, αλλά και τις οικογένειές σας. Αν δεν το κάνετε δηλώστε παραίτηση από την ομάδα. Αν ούτε αυτό το κάνετε, τότε ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ πως την πουστιά δεν την ανεχόμαστε και θα ζητήσουμε αλλιώς το δίκιο μας.
Εσείς είσθε ικανοί να λέτε πως ζητάτε λεφτά για να πληρώνετε εμάς!!!!!
Και κάτι τελευταίο.
Μέλη της διοίκησης του ΛΗΛΑ και όχι μόνο, είχαν κάνει πηγαδάκι στην κερκίδα του γηπέδου Αλιβερίου και κατηγορούσαν ποδοσφαιριστές, παιδιά του Βασιλικού, τα οποία δεν επέστρεψαν ή δεν έμειναν στον ΛΗΛΑ.
Τελικά η διοίκηση του ΛΗΛΑ δεν άλλαξε, παρά τα νέα πρόσωπα που μπήκαν σ΄ αυτή.
Κύριε Κικίδη, σταματώ εδώ και εύχομαι σύντομα, να πάρω απαντήσεις. 
Αν όχι, μπορώ να βγω στο χωριό και να πω, όχι ψέματα, αλλά αλήθειες και τότε να δούμε ποιος θα σταθεί στην θέση του.
Και πάλι Καλή Παναγιά.

Υ.Γ. Εύχομαι κάποια στιγμή, ο πρόεδρος κύριος Ελευθεριάδης, να καταλάβει τον ρόλο του καθενός και να τολμήσει. Αν αυτό δεν γίνει, τότε κανένα μέλλον δεν υπάρχει ούτε για τον ΛΗΛΑ, ούτε για την διοίκηση Ελευθεριάδη.