Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Μήνυμα ελήφθη

Αγαπητέ μου κύριε, έχεις απόλυτο δίκιο. Ζηλεύω πολύ και πράγματι εγώ ήμουν πίσω από αυτούς που αντιδρούσαν άσχημα εναντίον σου. Εγώ είμαι ο άσχετος λοιπόν και αυτός που ήθελε το κακό σου και σύμφωνα με αυτά που λες, αυτός που έβαζε λόγια σε άλλους για να εξαπολύουν επιθέσεις εναντίον σου!!!!
Τώρα που δεν έχουμε καμία συνεργασία θα είσαι άνετος και χωρίς προβλήματα.
Σου εύχομαι τα καλύτερα, σε όλα τα επίπεδα και να έχεις δίπλα σου....
όλους αυτούς που εξ αιτίας μου όπως λες ήταν απέναντί σου.
Αγαπητέ μου κύριε, τα γραπτά μένουν λέει ο λαός και εμένα αυτό μου είναι αρκετό, γιατί τα διαβάζω και διαπιστώνω πως οι σημερινοί σου φίλοι, είναι αυτοί που έστελναν μηνύματα σ΄ εμένα και σε κατηγορούσαν.  Σου τα είχα στείλει και εύχομαι αυτό να μην το έχεις ξεχάσει.
Λυπάμαι ειλικρινά που άργησες να καταλάβεις πως ο κακός είμαι εγώ. Εύχομαι να μην ξαναβρεθεί κακός στο δρόμο σου ή τουλάχιστον να μην είναι τόσο κακός.
Εγώ θα συνεχίσω να είμαι κακός και τώρα και άσχετος!!!!!!!!