Τετάρτη 18 Οκτωβρίου 2017

Ρουφιάνος ποτέ

Για το μόνο που δεν θα μπορέσει κανείς να με κατηγορήσει, είναι το "ρουφιάνος".
Αυτό αγαπητέ μου να το ξεχάσεις κι αν δεν το έχεις καταλάβει, να ρωτήσεις φίλες και φίλους συνεργάτες σου, για να το μάθεις. Δεν έχω ανάγκη να κάνω τον ρουφιάνο. Αυτά τα κάνουν άνθρωποι οι οποίοι δεν πιστεύουν στον εαυτό τους.
Όποτε γουστάρεις μπορώ να σου τα αποδείξω όλα. Τα έχω κρατημένα τα μηνύματα που έστελναν όψιμοι φίλοι σου και σε κατηγορούσαν για συνομιλίες στο fb. Αυτά τα κάνουν επαγγελματίες κωλοτούμπες, συκοφάντες και δήθεν. Αγαπητέ μου, εγώ δεν θα πάω ...
ποτέ σε κανέναν για να μπω ανάμεσά σας. Δεν μ΄ ενδιαφέρει το τι κάνει ο άλλος και με ποιους κάνει παρέα.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει "ποιος την πέφτει σε ποιον".
Αγαπητέ μου, ζηλεύω πολλούς, αλλά με την καλή πλευρά της ζήλιας. Τους θαυμάζω, αλλά δεν θέλω το κακό τους.
Θα σε παρακαλούσα να πεις δημόσια σε ποιον πήγα και σε κατηγόρησα και για ποιον λόγο.
Εγώ δεν χρειάζεται να κάνω κάτι ιδιαίτερο για να αποδείξω που και τι είπες.
Ξέρεις ότι τα έχω στο αρχείο μου και τα ξέρουν φίλοι και συνεργάτες σου.
Δεν θα βρεθεί άκρη στο θέμα, αλλά εσύ μπορείς να συνεχίσεις να ρίχνεις λάσπη, για να ικανοποιείς τους όψιμους φίλους σου.
Την καλημέρα μου.