Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2018

Να είσαι πάντα καλά

Καλέ μου "φίλε" ευτυχώς που ανέλαβες τον ρόλο του Ρομπέν των Δασών ή του Ζορό και θα έρθει η εξυγίανση και στο χώρο της ενημέρωσης και στο χώρο του Ευβοϊκού ποδοσφαίρου.
Σου εύχομαι κάθε επιτυχία και είμαι σίγουρος πως θα καταφέρεις να πετύχεις, αυτά στα οποία μέχρι σήμερα απέτυχες.
Εγώ δεν σ΄ ενόχλησα και το ξέρεις, ούτε και έχω ανάγκη να σε κατηγορώ στον οποιονδήποτε.
Εσύ το κάνεις και μάλιστα με πολύ κακό τρόπο. Δεν μ΄ ενοχλεί όμως. Μ΄ αρέσει που εσύ.....
ένας κύριος σε όλα του, προσπαθείς να μου βάλεις τρικλοποδιές. Γιατί όμως;
Εγώ είμαι ο χειρότερος. Εγώ είμαι "πουθενάς". Εγώ είμαι ένα "τίποτα".
Ένα μόνο καλό έχω. Δεν θα δώσω ποτέ στην δημοσιότητα, αυτά που θα σ΄ έβαζαν σε δύσκολη θέση.
Δεν θα το κάνω, γιατί δεν το έχω ανάγκη. "Παίζω μπάλα" και κερδίζω, όταν με συκοφαντούν και μπαίνουν στον κόπο να λένε σε επαγγελματίες να αποσύρουν την διαφήμισή τους από το apopsignomi!!!!!
Καλέ μου "φίλε" εύχομαι να είσαι πάντα καλά και το λέω με ειλικρίνεια.
Φρόντισε να μην είσαι εκδικητικός γιατί έτσι χάνεις το δίκιο σου, όταν έχεις.
Και κάτι τελευταίο. Εγώ όταν κάποιον τον χαρακτηρίσω λαμόγιο, απατεώνα και με άλλα σχετικά, δεν θα του κάνω το τραπέζι και θα τον βραβεύσω κι από πάνω για την προσφορά του στο Ευβοϊκό ποδόσφαιρο!!!!! Εσύ αυτό το έκανες και αφού με τα ίδια βρίζεις κι εμένα, μπορώ να ελπίζω σε βράβευση, πρόεδρε.....
Και πάλι να είσαι καλά.