Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Καλημέρα στην κυρία

Κυρία μου, εγώ είμαι ο κακός και αυτό δεν αλλάζει, αλλά το θέμα μας δεν είμαι εγώ.
Εσείς είσθε μέλος του ΔΣ ποδοσφαιρικής ομάδας και μιλάτε για προσφορά στην ομάδα και το Ευβοϊκό ποδόσφαιρο και παίρνετε οδοιπορικά για να πάτε στο γήπεδο!!!!!!!
Παίρνετε ή όχι;
Απαντήστε λοιπόν στο ερώτημα κι εσείς και αυτοί που σας τα δίνουν, όχι από την ....
τσέπη τους, αλλά από το υστέρημα των γονιών που στέλνουν τα παιδιά τους στην ομάδα.
Φυσικά και δεν αντιδρούν οι υπόλοιποι παρατρεχάμενοι και τα μέλη του ΔΣ και το γιατί το ξέρετε.
Δεν θα μπούμε λοιπόν εμείς στην διαδικασία να εξηγήσουμε κάτι. πήρατε οδοιπορικά ή όχι;
Μας αρέσει που θέλετε να πληρώνουν γονείς και χορηγοί, για να έχουν έσοδα τα μέλη του ΔΣ και οι παραδιοικούντες, τα ποσοστά τους.
Αν κάνουμε λάθος να μας το πείτε, γιατί δεν μας είπατε και που "χάθηκαν"  τα 55.000 ευρώ τα οποία τα έβαλαν κάποιοι αλλά δεν τα έγραψαν πουθενά!!!!
Το μαγαζάκι, φαίνεται πως αποδίδει....