Παρασκευή 16 Ιουνίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Ούτε κάτοικος, ούτε δημότης του Δήμου Διρφύων Μεσσαπίων είμαι και φυσικά δεν ψηφίζω εκεί, οπότε δεν έχω και ιδιαίτερους λόγους οι οποίοι να με οδηγήσουν στο να κάνω αγώνα ας πούμε για τον κύριο Μπουροδήμο. 
Σταματήστε λοιπόν να λέτε αυτά που λέτε και αφήστε να κάνω την δουλειά μου. Στο τέλος όλοι κρινόμαστε.
Η ΝΔ δεν έχει υποψήφιο δήμαρχο στον Δήμο Διρφύων Μεσσαπίων και μέχρι αυτή την στιγμή δεν έχει μιλήσει υπέρ..... του ενός ή του αλλού υποψηφίου.
Όπως όλα δείχνουν και στα δύο ψηφοδέλτια θα υπάρχουν ως υποψήφιοι σύμβουλοι, κάποιοι φίλοι και αυτούς θα τους στηρίξω.
Επαγγελματικά αν κληθώ να στηρίξω κάποιον υποψήφιο δήμαρχο θα το κάνω και δημόσια θα το δηλώσω.
Για να γίνει αυτό και αφού κομματικά δεν υπάρχει υποψήφιος, τίποτα δεν με δεσμεύει και έτσι αυτό το Σαββατοκύριακο θα πάρω την απόφασή μου.
Θα ήθελα από τώρα να ξεκαθαρίσω πως με τους φίλους μου δεν θα υπάρξει παρεξήγηση από την δική μου πλευρά και θα πρέπει και οι ίδιοι να καταλάβουν πως η δουλειά είναι δουλειά.