Τρίτη 11 Ιουλίου 2023

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 - Μάγκα τι έγινε;
Θύμωσες τόσο πολύ που άνοιξες το στόμα σου και δεν ξέρεις τι λες;
Εσύ μπορεί να θέλεις να γίνεις και πρωθυπουργός, αλλά δεν κατάλαβα γιατί εγώ θα πρέπει να βάλω πλάτη. Σου είπα ωμά την αλήθεια. Δεν έχω καμία απολύτως υποχρέωση απεναντί..... σου και αν θέλεις τις υπηρεσίες μου θα πρέπει να πληρώσεις.
Τι έπρεπε να σου πω δηλαδή;
Μάγκα ο προεκλογικός αγώνας δεν είναι παιχνιδάκι σε κάποια παραλία, ούτε φώτο στο fb.
Ένας περιφερειακός σύμβουλος πρέπει να δώσει τον αγώνα του, σε όλη την Εύβοια και για να εκλεγεί θα πρέπει να συγκεντρώσει ένα μεγάλο αριθμό σταυρών προτίμησης.
Αν πιστεύεις πως το έχεις, προχώρα. Στο τέλος θα κριθείς και εσύ και εγώ.
Να ξέρεις πάντως πως αυτά που διαδίδεις θα γυρίσουν εναντίον σου, γιατί την κατάλληλη στιγμή θα μιλήσω κι εγώ και μάλιστα με ονόματα.