Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

....φαπούλες

 - Όταν ο άνθρωπος μεγαλώνει, και ξεπερνάει τα 65 του χρόνια, προσπαθεί με κάθε τρόπο να αισθάνεται χρήσιμος για να περνάει και ο ίδιος ευχάριστα. Σε αυτό το στάδιο πέρασα κι εγώ και μην ρωτάτε τι είναι αυτό που σχεδιάζω να κάνω. Δεν σας έχω κρύψει τίποτα όλα αυτά τα χρόνια και δεν έχω σκοπό να σας κρύψω κάτι.... και τώρα.

- Σας έχω ήδη ενημερώσει πως το apopsignomi από τον Φεβρουάριο του 2024 θα είναι μια ανάμνηση, για άλλους καλή, για άλλους κακή. Θα συνεχίσω με μια ραδιοφωνική και μία τηλεοπτική εκπομπή, αλλά με την παρουσία νέων ανθρώπων. Θα τους βοηθήσω να μπούνε στον χώρο της ενημέρωσης και είμαι σίγουρος πως θα τα καταφέρουν. Εσείς θα είσθε οι κριτές τους και να είσθε αυστηροί μαζί τους, για  να προσπαθούν για το καλύτερο.

- Αυτό για το οποίο δεν έχω ακόμη ολοκληρώσει τον σχεδιασμό, είναι κάτι ποδοσφαιρικό και θα το μάθετε, όταν είμαι έτοιμος και δεν θα αργήσει να έρθει αυτή η ώρα.