Σάββατο 29 Σεπτεμβρίου 2012

¨....οι φίλοι¨!!!

Ας μη συνεχίσουμε με αυτό το θέμα γιατί δεν έχω χρόνο για χάσιμο.
Εγώ και μόνο εγώ ξέρω τους φίλους μου και κανείς άλλος. Γνωστοί υπάρχουν πολλοί αλλά δεν είναι φίλοι.
Όσο για τον χώρο της ενημέρωσης, σ΄ αυτόν σπάνια αποκτάς φίλους.
Προσπαθώ να κάνω την δουλειά μου όσο καλύτερα μπορώ και τίποτα περισσότερο. Στο κάτω κάτω εγώ δεν μπορώ να βρώ ραδιοφωνική στέγη, όπως .....
λέει και ο κ. Κατσαμάγκος και γι  αυτό κοντεύω να σκάσω από το κακό μου!!!
Αλήθεια λέει ο άνθρωπος, αλλά το πιστεύει μόνο ο ίδιος.
Δεν θα ήθελα πάντως να κάνω ραδιόφωνο, χωρίς να έχω να πω κάτι.
Δεν θα ήθελα να κάνω ραδιόφωνο, για να είμαι στα πράγματα και να παριστάνω τον κάποιον.
Αγαπητοί αναγνώστες, ειλικρινά δεν ξέρω τι είναι αυτό που πίνουμε και μας πειράζει εδω στην Εύβοια. Κάτι πάντως μας κάνει να μην ξέρουμε τι λέμε και τι γράφουμε.
Εγώ μπορεί να θέλω να είμαι το μοναδικό ραδιόφωνο, αλλά είναι κουτό να το λες την ώρα που δίπλα σου υπάρχει κι άλλο ραδιόφωνο!!!
Δεν είναι δυνατόν να λες πως είσαι πρώτος, ενω αυτό δεν προκύπτει από πουθενά!!
Επειδή πλέον χάθηκε η όποια σοβαρότητα, σταματώ εδώ και ¨θα το πάρω αλλιώς¨!!!