Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΛΕΜΗΣ

 Κύριε  Γκάρα, παλιότερα μου είχατε ζητήσει συνέντευξη. Στη διάθεσή σας λοιπόν για μια συνέντευξη εφ΄ όλης της ύλης, χωρίς μάσκες και με κάθε λεπτομέρεια ώστε να σας λυθεί κάθε τυχόν απορία, που μπορεί να
γνωρίζω.
     Ασχολούμενος με δημόσιο και όχι ιδιωτικό σύλλογο, έκρινα ότι τις θέσεις μου θα πρέπει να τις κοινοποιώ δημόσια, γιατί αφορούν σε όλους όσους, αφορά ή εκπροσωπεί ο Σύλλογος ή ανήκουν ως μέλη, ως χορηγοί, ως
συνδομητές ή ακόμα και ως αθλητές στον σύλλογο είτε απλά ενδιαφέρονται για το σύλλογο. Επίσης γιατί η ιστορία ΓΡΑΦΕΤΑΙ και δεν διαδίδεται στόμα με στόμα. Αυτή ....
είναι η απάντηση πιστεύοντας ότι δεν στριγμώνω κανέναν.
 Απλά δήλωνα και θα δηλώνω τις θέσεις μου δημόσια. 
     Για δικά μου ποσοστά, μέχρι τώρα δεν είχε υποπέσει στην αντίληψη μου ότι κάποιος είπε. Βέβαια κάτι τέτοιο δεν ισχύει εκτός του ότι έτσι και αλλιώς δεν αφορά και κανέναν γιατί θα επρόκειτο για "ιδιωτική συμφωνία". Θεωρώ σαφές,  ότι ως συνεργασία (Καρβέλης - Σαλεμής), δεν έχουμε κανενός είδους διαφορά με την παρούσα διοίκηση γιατί ως γνωστόν, ανέλαβε διοίκηση μετά την παραίτηση του προέδρου κ. Αυγέρη και μελών της τέως διοίκησης και ενώ ήδη είχε προηγηθεί η απομάκρυνσή μου από την ομάδα και η παραίτηση του κ. Καρβέλη.  Αυτό με ευθύνη και αποδοχή της προηγούμενης διοίκησης και επί προεδρίας του κ. Αυγέρη όπου και θα έπρεπε να λυθούν οι όποιες διαφορές και ίσως να μην γίνει αποδεκτή η παραίτηση του κ. Καρβέλη, λόγω διαφορών. Δεν κάναμε κανενός είδους εργασία για την παρούσα διοίκηση ώστε να προκύπτει οικονομική ή  άλλης φύσεως διαφορά. Η όποια οικονομική συμφωνία έγινε επί προεδρίας του κ. Αυγέρη που εκπροσωπούσε την προηγούμενη διοίκηση ως Πρόεδρος