Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Έχω ανάγκη τους πάντες και δεν μ΄ έχει ανάγκη κανένας.
Αυτό έχω ως αρχή και τίποτα παραπάνω. Οι πάντες μπορούν να λένε όσα θέλουν μπροστά και πίσω από την πλάτη μου, αλλά αυτό δεν μ΄ απασχόλησε ποτέ.
Ξέρω καλά τις δυνατότητές μου και δεν περιμένω ευχαριστώ από κανέναν.
Ξέρω πως δεν είμαι απαραίτητος σε κανέναν, όπως .....ξέρω πως είμαι απαραίτητος στην οικογένειά μου.
Κανείς πάνω από αυτή.
Δεν κάνω κωλοτούμπες και δεν ¨πουλάω¨ συνεργάτες μου.
Δεν επιτρέπω σε κανέναν να δημιουργεί πρόβλημα στον οποιονδήποτε συνεργάτη μου, χωρίς να περιμένω αυτοί οι συνεργάτες να κάνουν το ίδιο για μένα.
Το έχω ξαναγράψει πολλές φορές. Σημασία έχει τι λέω και τι κάνω εγώ για τους συνεργάτες μου και όχι τι κάνουν και τι λένε αυτοί για μένα.
Εγώ δεν θα επιτρέψω ποτέ σε κανέναν να τους υποτιμήσει.
Κύριοι, ειλικρινά σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας, αλλά να ξέρετε πως δεν είμαι πρωτάρης.
Είμαι πορωμένος με την δουλειά μου, αλλά δεν της επιτρέπω να με κάνει δούλο.
Είμαι ελεύθερος, γράφω ελεύθερα και στηρίζω την δουλειά μου και τους συνεργάτες μου χωρίς να το απαιτήσει ή να το επιβάλλει κάποιος.
Καλή σας μέρα.