Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Ολοι θα ζήσουμε

Δεν μ΄ ενοχλεί πλέον τίποτα. Είμαι από 14 χρονών στο χώρο της ενημέρωσης και το στομάχι μου έχει σφίξει αρκετά. Δεν μ΄ απασχολεί καθόλου η όποια επίθεση και η όποια συκοφαντία, από τους χομπίστες του χώρου. Μ΄ αρέσει ο ανταγωνισμός και η σύγκριση. Δέν θα ήθελα να είμαι ούτε μόνος ούτε μοναδικός. Δεν μ΄ ενδιαφέρει η κόντρα και η ίντριγκα.
Θέλω να γράφω αυτά που γράφουν και οι άλλοι, αλλά με την άποψή μου και όχι όπως ίσως θέλουν κάποιοι.
Μ ενδιαφέρει να με διαβάζουν αυτοί που δεν με γουστάρουν, γιατί ξέρουν πως κάτι έχω να τους πώ.
Μέσα από αυτό το blog διαβάσατε χιλιάδες αναρτήσεις. Λάθη έκανα, αλλά.....
και ποιός δεν κάνει
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, είναι εύκολο να συκοφαντείς κάποιον, αλλά πολύ δύσκολο να κάνεις αυτό που κάνει.
Είναι εύκολο να λες πως γράφει ότι του λένε, αλλά εσύ να μην μπορείς να κάνεις ούτε αυτό.
Δεν φτάνει να σου πεί κάποιος κάτι. Πρέπει να ξέρεις και πως θα το περάσεις.
Προσωπικά έχω αποδείξει πως δεν κρατώ κακία σε κανέναν. Δέν μπορώ όμως να δεχθώ πως υπάρχουν το 2012 άνθρωποι οι οποίοι δεν καταλαβαίνουν πως ¨δεν το έχουν¨!!!
Τους ενόχλησε η συμμετοχή μου στην έκδοση της εφημερίδας ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας. Εμένα η στάση τους δεν μ΄ ενόχλησε καθόλου.
Το ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας δεν είναι δική μου εφημερίδα.
Ήξερα το τι θ΄ ακολουθούσε. Πίστευαν κάποιοι πως δεν θα τα καταφέρναμε. Έκαναν λάθος. Όταν διαπίστωσαν πως δεν μπορούσαν ν΄ ανακόψουν με ρουφιανιές και με διάφορα κόλπα το να φτάσει αυτή η εφημερίδα στα χέρια των αναγνωστών, άρχισαν τις ρουφιανιές σε προσωπικό επίπεδο και γενικώς το θάψιμο.
Έχω δηλώσει όμως πως δεν είμαι χθεσινός. Ξέρω καλά πως λειτουργεί το σύστημα. Εγώ έχω αποδείξει αυτό το λίγο που μπορώ να κάνω. Δεν προσπαθώ να γαντζωθώ σε καμμιά καρέκλα και φυσικά δεν ψάχνω να στεγάσω την εμπειρία μου σε καμιά εφημερίδα και σε κανένα ραδιόφωνο.
Όπως όλοι έτσι κι εγώ προσπαθώ να ζήσω την οικογένειά μου.
Να ξέρουν λοιπόν όλοι αυτοί οι κύριοι πως δεν ξεπουλάω ταλίγα που ξέρω και μπορώ να κάνω για κανέναν και για τίποτα.
Τους ενημερώνω για μία ακόμη φορά πως όταν ξεκινώ κάτι, την ώρα που το ξεκινώ καταθέτω και την παραίτησή μου.
Το ίδιο έχω κάνει και με το ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας.
Η παραίτησή μου ήταν πάντα εκεί. Εγώ δεν είμαι δήθεν και δεν κάνω συμβιβασμούς.
Έχω όμως και κάτι ακόμη. Δεν πουλάω κανέναν, ούτε ¨δίνω¨ κανέναν.
Φεύγω και λέω ευχαριστώ. Δεν κατηγορώ τους ιδιοκτήτες ραδιοφωνικών ή τηλεοπτικών σταθμών, ούτε και εφημερίδων.
Άλλοι είναι αυτοί που κάνουν τέτοια.
Επειδή ακούω πολλά και δεν θέλω να τα προσπεράσω, λέω στους καλοθελητές, πως από την Δευτέρα έχω δώσει και επίσημα την παραίτησή μου στους υπεύθυνους της εφημερίδας ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας και θέλω ειλικρινά να ξέρουν πως μπορεί να μην χαϊδεύω αυτιά, αλλά ξέρω να σέβομαι και να εκτιμώ τους ανθρώπους οι οποίοι μου εμπιστεύθηκαν έστω και το ελάχιστο.
Έχω άποψη για την εφημερίδα και την έχω γράψει. Έχω την δική μου άποψη για το πως και το γιατί κάτι πάει καλά ή δεν πάει καλά.
Δουλειά μου είναι να γράφω. Τα γραπτά μένουν και γι΄ αυτά θα κριθώ. Όλα τα υπόλοιπα δεν με αφορούν και δεν τα συζητώ.
Φίλες και φίλοι, ο καθένας έχει τον τρόπο του και τον εγωϊσμό του.
Πολλοί θα ήθελαν να είναι στην οικογένεια αυτής της εφημερίδας. Είμαι βέβαιος πως είναι πολλοί και αυτοί οι οποίοι μπορούν να προσφέρουν περισσότερα από εμένα και να κάνουν περισσότερο ποιοτική αυτή την εφημερίδα.
Να λοιπόν η ευκαρία.
Θα ήθελα κλείνοντας να σημειώσω πως θα είμαι για όσο χρειασθεί στο ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας, χωρίς καμία θέση αρχισυντάκτη. 
Αυτό είπα και στον εκδότη της εφημερίδας.
Φίλες και φίλοι, ειλικρινά εύχομαι τα καλύτερα για το ΑΘΛΟΡΑΜΑ Εύβοιας.