Παρασκευή 12 Οκτωβρίου 2012

Θεόδωρος Δ. Σαλεμής

 ΠΡΟΣ: ΤΟ  Δ.Σ. «Αθλ. Σωμ. Ευβοικός Αγ.Νικολάου»

28ης Οκτωβρίου    Δ.Δ. Αγ. Νικολάου                              


 Υπ΄ όψιν: Κας Βαβουλιώτη Παγώνας 
Κοιν. Αθλητικά site 
Αθλητική εφημερίδα «ΑΘΛΟΡΑΜΑ»


          Κα πρόεδρε και αξιότιμα μέλη του Δ.Σ. του «Αθλ. Συλ. Ευβοικός Αγ. Νικολάου», σε συνέχεια τηλεφωνικής μας επικοινωνίας, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι:
1.      Κατά τα προηγούμενα 2 χρόνια, σε συνεννόηση  με τις διοικήσεις του Συλλόγου, και προς αποφυγή επιπλέον δαπανών για το ταμείο της ομάδας, όντας μέλος της διοίκησης, δάνεισα προς.....
χρήση στην ομάδα τα κάτωθι είδη τα οποία και βεβαίως παρέμειναν στην κατοχή και κυριότητά μου:
     2 τεμ. γραφεία εντός των αποδυτηρίων
     1 τεμ. τηλεόραση εντός των αποδυτηρίων
     1 τεμ. συσκευή DVD player εντός των αποδυτηρίων
     2 σετ (36τεμ. έκαστο) εμφανίσεις αγώνων (σορτσάκι-  παντελονάκι) της εταιρείας joma.

2.      Κατά την ποδοσφαιρική σαιζόν 2012-2013 που ήδη διανύουμε, όντας εξωδιοικήτικος και πιο συγκεκριμένα στις 18/08/2012 προκειμένου να μεταβεί η ομάδα με ομοιόμορφους σάκους εξόδου και όχι με «πλαστικές σακούλες» (ως πρωταθλήτρια Α1 κατηγορίας της Εύβοιας) στο φιλικό τουρνουά που έλαβε χώρα στο γήπεδο Αυλωναρίου στις 20/08/2012, σε συνεννόηση και πάλι με μέλη του προηγούμενου Δ.Σ. (κ. Λυμπέρης) και λόγω αδυναμίας της τότε διοίκησης να παραδώσει στους ποδοσφαιριστές σάκους μέχρι την ημερομηνία του φιλικού, αγόρασα και παραχώρησα στην
ομάδα 34 σάκους της εταιρείας ROΥAL, που λόγω πίεσης χρόνου δεν πρόλαβα να τυπώσω την διαφήμιση του καταστήματός μου ως χορηγός. 
Θα σας παρακαλούσα λοιπόν και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, τα εξής:

1.      Για το σκέλος 1. Εντός προθεσμίας 4 ημερών από σήμερα, να μου αιτηθείτε εγγράφως να σας παραχωρήσω τα άνω αντικειμένα και είδη (για χρήση από την ομάδα «Ευβοικός Αγ. Νικολάου») ώστε να  σας φτιάξω το αντίστοιχο παραχωρητήριο και να περάσουν στο βιβλίο περιουσίας του συλλόγου ως Δωρεά μου, αν τα χρειάζεστε. Σε αντίθετη περίπτωση την Τετάρτη 17/10/2012 να έχουν πακεταριστεί ώστε να έρθω να τα παραλάβω.

2.      Για το σκέλος 2. Εντός προθεσμίας 10 ημερών από σήμερα, να έχετε τυπώσει επάνω στους σάκους το λογότυπο του καταστήματός μου άλλως να μου παραδοθούν ώστε να το τυπώσω με δικά μου έξοδα και να επιστραφούν στους ποδοσφαιριστές. Αν δεν συμφωνείτε, παρακαλώ ενημερώστε με και πάλι εγγράφως ότι δεν επιθυμείτε την χορηγία μου και να μου παραδώσετε  τους σάκους να διατεθούν ίσως σε κάποιο άλλο σύλλογο που τους επιθυμεί. Μετά την πάροδο των 10 ημερών και εφόσον δεν ειδοποιηθώ εγγράφως, θα παρακαλούσα οι σάκοι να περιέλθουν στην κατοχή μου, ως μη αποδεκτοί από τη διοίκηση της ομάδας.

                   Με τιμή
           Θοδωρής Σαλεμής