Σάββατο 26 Δεκεμβρίου 2015

Θα με θυμηθείς

Καλέ μου άνθρωπε, θα έρθει η ώρα που θα με θυμηθείς. Θα διαπιστώσεις πως δεν είναι σωστό να πυροβολείς επειδή η κυρία μπορεί και δημιουργεί φανταστικές ιστορίες. 
Ξέρεις καλά πως δεν είναι του χαρακτήρα μου αυτά που λέει δεξιά κι αριστερά και να έχεις υπ΄ όψιν σου πως δεν θα μείνουν αναπάντητα. 
Εύχομαι να φροντίσει να διαψεύσει σύντομα τα όσα είπε, για να μην γυρίσουν όλα εναντίον της.
Έχω όμως μία απορία. Εσύ είναι δυνατόν να πιστεύεις τα όσα λέει για....
τους συνεργάτες σου κάθε φορά;
Να σου θυμίσω τι έλεγε για τον καθένα;
Να σου θυμίσω τι ιστορίες σου είχε μεταφέρει για ανθρώπους που σήμερα είναι πάλι μαζί σου;
Καλέ μου άνθρωπε, την ζωή σου την πας όπου θέλεις κι όπως θέλεις. Είναι άδικο όμως να φτιάχνεις την δική σου καθημερινότητα, πατώντας τους άλλους. Αυτές τις ιστορίες που φαντάστηκε και σου είπε η κυρία, θα τις πάρει πίσω πολύ σύντομα.
Και κάτι ακόμη. Αν έβρισκε την δύναμη θα ήθελα να έρθει να τα πει μπροστά στα πρόσωπα που έμπλεξε. Δεν τόλμησε όμως. Εγώ περιμένω. Εσύ;