Σάββατο 4 Νοεμβρίου 2017

Ευχαριστώ

Προσωπικά θέλω να ευχαριστήσω, όλους αυτούς, οι οποίοι μας στήριξαν με τον οποιονδήποτε τρόπο, μέχρι σήμερα.
Για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, θα πρέπει να καταλάβουν ΟΛΟΙ, πως κάνω αυτό που γουστάρω και όχι αυτό που με τον τρόπο του προσπαθεί ο καθένας να μου περάσει.
Γνωρίζω πολύ καλά το τι λέει ο καθένας όταν δεν είμαι μπροστά. Δεν μ΄ ενοχλεί.
Περίμενα πως κάποια στιγμή θα μιλούσαν όλοι με ειλικρίνεια, αλλά αυτό δεν έγινε.
Θα παρακαλούσα λοιπόν για την συνέχεια να μην προσπαθήσει κανείς ....
να με πείσει για κάτι που δεν ισχύει.
Το πρωτάθλημα της Εύβοιας έχει πολύ δρόμο ακόμη και τα πάντα είναι ρευστά και ως προς την ουρά και ως προς την κορυφή.
Δεν θα πάψω να παρακολουθώ το πρωτάθλημα, γιατί μ΄ ενδιαφέρει, αλλά ΟΛΟΙ πρέπει να καταλάβουν πως εγώ δεν παίζω μπάλα. Μπάλα παίζουν οι ποδοσφαιριστές.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ και σ΄ αυτούς που δεν μας στήριξαν, αλλά προσπάθησαν μα μας ρίξουν στο γκρεμό.
Θα περιμένω τώρα να δω ποιος θα μπορεί να πει κι ένα ευχαριστώ δημόσια και σ΄εμένα.
Δεν τα γράφω τυχαία αυτά. Η θέση μου στο apopsignomi.blogspot.com μου επιβάλλει να τα γράψω.
Κανείς δεν πρέπει να νομίζει πως "θα με καταφέρει" με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Το apopsignomi.blogspot.com θα τα καταφέρει και μόνο του. Αν χρειασθεί θα πάω να καθαρίζω σκάλες ή να σκουπίζω στους δρόμους, αλλά θα το κρατήσω ζωντανό. 
Δεν είναι δυνατόν να επιτρέψω στον εαυτό μου να χρησιμοποιεί ο οποιοσδήποτε το apopsignomi.blogspot.com για να εξασφαλίζουν άλλοι το μηνιάτικό τους και να φουσκώνουν από μαγκιά.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, όλοι γνωρίζετε πως δεν ανήκω στα κορόιδα και δεν έχω δηλώσει ποτέ πως θα προσφέρω τις υπηρεσίες μου δωρεάν.
Αν αξίζω κάτι θα το πάρω και θα υπηρετήσω αυτό για το οποίο θα πληρωθώ.
Αν δεν το αξίζω τότε δεν θα μ΄ ενοχλήσει κανείς και δεν θα ενοχλήσω κανέναν.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, δεν θέλουμε πλέον να μας λέει κανείς τίποτα και δεν θα πούμε κι εμείς τίποτα σε κανέναν. Ο καθένας ας κάνει ότι τον φωτίσει ο Θεός, γιατί το ίδιο κάνουμε κι εμείς.
Στο τέλος της διαδρομής θα κριθούμε ΟΛΟΙ.