Πέμπτη 26 Απριλίου 2018

Κύριος ο κ. Παπακωνσταντίνου

Δεν θέλω ν' ακούω μαλακιες και φυσικά δεν τις δέχομαι. 
Είσαι ο μόνος που γράφεις πως ο Ψαθας είπε κάτι άσχημο στον Παπακωνσταντίνου, άρα δεν είναι αλήθεια!!!!
Αυτό το μήνυμα μου έστειλε ο τύπος, αλλά....
από μαλακες έχουμε πολλούς. 
Αγαπητέ μου, μεγάλο το ατοπημα του κ. Ψαθά και αν απαντούσε ο Παπακωνσταντίνου θα γινόταν τα γραφεία της ΕΠΣΕ καλοκαιρινά!!!! 
Ο κ. Ψαθάς διέκοψε τον κ. Παπακωνσταντίνου όταν απευθυνθηκε στον κ. Στούπα και δεν του επέτρεψε να συνεχίσει λέγοντας : "Όταν καθισεις στην καρέκλα που είμαι εγώ,  να μιλήσεις"!!!!! 
Αν ήμουν εγώ ο Παπακωνσταντίνου, θα του θυμιζα πως η καρέκλα ήταν προσφορά του Παπακωνσταντίνου στον κ. Ψαθά και μάλιστα προσωρινά!!!! 
Φυσικά αν συνεχιστούν κάποια πράγματα, η καρέκλα θα σπάσει σύντομα.
Τώρα το γιατί δεν το έγραψαν άλλοι,  δεν το γνωρίζω. Να τους ρωτήσετε εσείς.