Σάββατο 28 Απριλίου 2018

Καλημέρα κύριε Αγραφιώτη

Αγαπητέ κύριε Αγραφιώτη, δεν έχω χάσει ποτέ την ψυχραιμία μου. Τα έχω δει όλα στην ζωή μου και δεν μ΄ ενδιαφέρει το τι θα δω στο μέλλον. Μ΄ ενδιαφέρει μόνο η οικογένειά μου και αυτοί που δεν την σέβονται θα το βρούνε μπροστά τους.
Αγαπητέ Γιώργο, δεν θέλω να χάνω στοιχήματα και δεν έχασα ούτε το τελευταίο. Θα συμβεί ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πίστευαν και ήθελαν οι υβριστές μου και οι συκοφάντες.
Ψυχραιμία λοιπόν και να ξέρεις πως αυτοί που νόμισαν πως έγιναν....
παράγοντες, δεν έχουν την δύναμη να ζητήσουν ούτε μια συγνώμη, αλλά ούτε να παραδεχθούν πως έβαλαν τα χεράκια τους και έβγαλαν τα ματάκια τους.
Αγαπητέ Γιώργο, δεν έχουν και ιδιαίτερο πρόβλημα οι ίδιοι, αφού άλλοι πληρώνουν για να παριστάνουν αυτοί τους παράγοντες. Το θέμα δεν μ΄ ενδιαφέρει πλέον, αλλά δεν αφήνουμε να πέσει τίποτα κάτω. Έχουμε αποδείξει πως μέσα από το apopsignomi μπορούμε εύκολα να κερδίσουμε στον τομέα της επικοινωνίας και της ψυχολογίας.
Καλημέρα αγαπητέ Γιώργο και περαστικά αλλά και ψυχραιμία...........