Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Γελάει καλύτερα.....

Το λέει ο λαός και δεν έχει άδικο.
"Γελάει καλύτερα, όποιος γελάει τελευταίος".
Μεγάλε, εσύ που δεν είσαι κακομοίρης, αλλά εμίρης, λέγε όσα θέλεις, αλλά να ξέρεις πως δεν θα μπορέσεις να επηρεάσεις κανέναν και τίποτα.
Το μίσος σου εναντίον μου ξέρουν όλοι από που προέρχεται και ....
απορούν γιατί δεν απαντώ στις κακίες σου με στοιχεία που θα κάνουν εσένα να ψάχνεις για λαγούμι.
Εγώ δεν το κάνω, γιατί δεν είμαι σαν και σένα και ξέρω να εκτιμώ και να σέβομαι.
Δεν το κάνω, γιατί δεν το έχω ανάγκη. Μπορώ να έχω στο περιθώριο αυτούς που είχα πάντα. Εσύ τους γλείφεις και τους λόγους τους ξέρεις καλά.
Όσο για την ΕΠΣΕ, νομίζεις πως κάτι άλλαξε. Δοκίμασες να επηρεάσεις και πήρες την απάντηση.
Καλημέρα και ειλικρινά εύχομαι τα καλύτερα σ΄ εσένα, στην οικογένειά σου και "στους συνεργάτες σου".