Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Δεν θέλω τέτοιους φίλους

Κάτι δεν πάει καλά ή εγώ έχω μείνει πολύ πίσω και δεν ξέρω να μοιράσω δύο γαϊδουριών άχυρο. 
Κύριοι ποιος σας ζήτησε να μου πείτε για το αν είναι καλοί ή κακοί οι παράγοντες για....
τους οποίους έχω πει και μια καλή κουβέντα και πιστεύω στις ικανότητές τους; 
Το αν με χρησιμοποιούν για να κάνουν την δουλειά τους, εσάς δεν σας αφορά. 
Προσέξτε γιατί μπορεί να τους χρησιμοποιώ εγώ, για να κάνω την δική μου δουλειά .
Για να τελειώνουμε. 
Δεν θέλω από εσάς τίποτα.  Να μου λείπουν οι συμβουλές σας, για την σχέση μου με τον Παπακωνσταντίνου, με τον Στούπα, τον Γκαλούφα και άλλους.  Την επιλογή θα την κάνω εγώ και δεν ρωτάω ούτε την μάνα μου.
Προσέξτε και κάτι ακόμη . Μπορεί να είμαι μαζοχα και να μ' αρέσει να με χρησιμοποιούν!! !! Αυτό με μια προϋπόθεση. 
Στο τέλος να κερδίζουμε!!!
Γειά σας, γειά σας και φιλάκια στη μαμά σας.