Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2018

Το ανέβασε η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΑΡΤΑΚΗΣ και συμφωνούμε απόλυτα

ΓΟΝΕΙΣ
     Με την έναρξη και επίσημα της σχολικής χρονιάς και σεβόμενοι τις ανησυχίες σας για την πρόοδο των παιδιών σας,ως Ακαδημία .Ποδοσφαίρου,θα θέλαμε να σας επισημάνουμε και να σας υπενθυμίσουμε ότι οι εποχές έχουν αλλάξει και πλέον το ΠΑΙΧΝΙΔΙ έχει λιγοστέψει σε σχέση με τα ...
προηγούμενα χρόνια.Ο ελεύθερος χρόνος για τα παιδιά είναι και αυτός λίγος λόγω φροντιστηρίων,διαβασμάτων κλπ.
Για το λόγο αυτό παραθέτουμε το παρακάτω κείμενο από το all about soccer.net και θα πρέπει να διαλέξετε με την συμπεριφορά σας αν τον ελεύθερο χρόνο το παιδί θα τον περνάει στο γήπεδο ή στο PlayStation...

«Χαλάρωσε μπαμπά! Ένα παιχνίδι είναι μόνο!»
«Ο μπαμπάς μου κάνει όνειρα για μένα αφού στο πρόσωπο μου βλέπει το νέο αστέρι του Παγκοσμίου ποδοσφαίρου ν’  ανατέλλει! Ο μπαμπάς μου είναι στο γήπεδο σε κάθε αγώνα και χειροκροτεί, οδύρεται, χαίρεται, απογοητεύεται… Ο μπαμπάς μου είναι ο δεύτερος μου κόυτς. Την ώρα που παίζω η φωνή του αντηχεί στ αυτιά μου και προσπαθώ να κάνω ότι μου λέει γιατί δε θέλω να τον απογοητεύσω. Ο μπαμπάς μου δίνει οδηγίες για το πώς να παίζω και πώς να βάζω πολλά γκόλ. Πολλές φορές τα βάζει με τους διαιτητές  γιατί δε θέλει να χάνει η ομάδα μου. Θέλει να είμαι ένας ακαταμάχητος νικητής, ο πρώτος των πρώτων και δίχως αμφιβολία ο καλύτερος. Όμως, χαλάρωσε μπαμπά! Ένα παιχνίδι είναι μόνο! Τα θέλω σου απέχουν πολύ από τα μπορώ μου και η εικόνα που τρέφεις απέχει πολύ από μένα. Γιατί πολύ απλά αγαπημένε μου μπαμπά δεν είμαι ούτε ο Μέσι ούτε ο Ρονάλντο! Είμαι απλά ένα παιδί που μαθαίνει και θέλει μόνο να παίζει! Σ ε ευχαριστώ που πιστεύεις τόσο πολύ σε μένα… άφησε με όμως να ευχαριστηθώ το παιχνίδι μου!»