Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

ΗΡΑΚΛΗΣ ΨΑΧΝΩΝ

Δεν έχω κρύψει ποτέ πως όταν στην διοίκηση υπάρχουν πρόσωπα όπως οι κύριοι Στούπας, Γκαλούφας, Σίδερης, δεν έχω παρά να περιμένω τα καλύτερα. Έχουν ικανότητες, ξέρουν ποδόσφαιρο, ξέρουν το παρασκήνιο και ξέρουν να διαχειριστούν καταστάσεις.
Ο ΗΡΑΚΛΗΣ Ψαχνών δεν λειτουργεί στον αυτόματο. Δεν έχει γίνει ποτέ αυτό με Στούπα στην διοίκηση. Όλα με προγραμματισμό και στην ώρα τους. Η γραμμή είναι μία....
και πάντα στο κόκκινο.
Όποιος φύγει από την γραμμή, φεύγει από τον ΗΡΑΚΛΗ.
Φίλες και φίλοι αναγνώστες, εγώ με τις γραμμές ποτέ δεν τα πήγαινα καλά και το ξέρετε όλοι.
Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ δεν θα έχω την τιμή να είμαι πολύ κοντά σ΄ αυτούς τους κυρίους, στους οποίους πιστεύω και τους οποίους εκτιμώ.
Ξέρω πως θα τα καταφέρουν. Ξέρω πως θα πετύχουν τους στόχους που έχουν βάλει. Ξέρω πως ποτέ δεν ξεχνούν και πως δεν θέλουν να αδικούν.

Να ξέρουν πως θα είμαστε πάντα δίπλα τους, έστω κι από μακρυά.
Ναι τους θέλουμε πρωταθλητές. Δεν το κρύψαμε, ούτε το παίξαμε ουδέτεροι.
Φανερές οι προθέσεις μας και καθαρές.
Εμείς γκολ δεν βάζουμε, ούτε παίζουμε μπάλα στα γήπεδα. Μια καλή κουβέντα πάντως θα την γράφουμε πάντα και όλοι ξέρετε πως εμείς δεν γίναμε λαγοί ούτε στα δύσκολα. Ήμασταν δίπλα τους ακόμη και την εποχή που ο κ. Στούπας έμπλεξε με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ. Και τότε δεν ακολουθήσαμε κάποια γραμμή, αλλά γράφαμε την άποψή μας.
Την καλησπέρα μου και να είναι όλοι καλά.