Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Δημήτρης Θωμάς

Ο Χρήστος Θεοδώρου θριαμβολογεί ξανά μέσα σε λίγες μέρες με σημερινό του δελτίο τύπου για ένα θέμα που δεν θα έπρεπε να το ανακινεί...
Είμαστε υποχρεωμένοι πλέον να δώσουμε μια απάντηση. 

Τον Μάιο του 2014 σε προεκλογικές μου τότε ομιλίες αναφερόμενος στον Χρήστο Θεοδώρου, ο οποίος στήριζε τον Αθανάσιο Μπουραντά ποικιλοτρόπως και φανερά, είχα πει:   «Ας μας πει ο πρώην Υφυπουργός στο Υπουργείο Ανάπτυξης κατά την διάρκεια της θητείας του, με Υπουργό τον Άκη Τσοχατζόπουλο, τι πρόσφερε στον τόπο μας..», 
Κάνοντας επίσης και μια αναφορά- πραγματική διαπίστωση ότι : «από τον καιρό που ασχολήθηκε με την κεντρική πολιτική σκηνή,1998 και εντεύθεν, τα περιουσιακά του στοιχεία ...
αυξήθηκαν κατακόρυφα, αφού απέκτησαν καράβια, κότερα, βίλες και πολυτελή αυτοκίνητα, (από ένα μαγαζί που είχαν και πουλούσε χρώματα, είδη κιγκαλερίας κτλ στην Κύμη)....»
Έκρινε σκόπιμο τότε να με μηνύσει για συκοφαντική δυσφήμιση προς το πρόσωπό του... 
Πέντε (5) χρόνια μετά, στις 19/6/2019, εκδικάστηκε η υπόθεση.
Το Προεδρείο δεν δέχτηκε την αιτηθείσα εκ μέρους μου ολιγοήμερη αναβολή σε κώλυμα στο πρόσωπο του συνηγόρου μου να παρευρεθεί και προχώρησε στη διαδικασία.
Η δίκη έγινε χωρίς να έχω  συνήγορο και μάρτυρες υπεράσπισης. Υπερασπίστηκα μόνος μου τον εαυτό μου, απροετοίμαστος και ανέτοιμος για κάτι τέτοιο.  
Το δικαστήριο μου επέβαλε την ελάχιστη εφέσιμη ποινή των 4 μηνών, για την οποία φυσικά υπέβαλα έφεση.
Μέχρι να εκδικαστεί η έφεση λοιπόν ας περιμένει ο Χρήστος Θεοδώρου. Τότε που και με την παρουσία του συνηγόρου μου και των  μαρτύρων υπεράσπισης, είμαι σίγουρος  ότι θα αποδειχθεί στο δικαστήριο ότι με την τότε  πολιτική μας κριτική κατά την διάρκεια μιας προεκλογικής περιόδου, απλά αποτυπώσαμε την αλήθεια και την πραγματικότητα ...
ΥΓ. Θα  μπορούσαμε σήμερα να αναδημοσιεύσουμε μερικά από τα τότε δυσμενή για τον Χρ. Θεοδώρου και τον στενό του περίγυρο δημοσιεύματα των ΜΜΕ, του Αθηναϊκού και Επαρχιακού τύπου... Δεν το πράττουμε γιατί θέλουμε να δώσουμε ένα τέλος σε αυτή την ιστορία. Αν όμως χρειαστεί θα επανέλθουμε…

Κύμη 26-6-2019
Δημήτρη; Γ Θωμάς