Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2019

Συλλυπητήρια

Σήμερα επιτρέψτε μας να ξεκινήσουμε με το μήνυμα της Σοφίας  κόρη της Κατερίνας Βλαχου, η οποία χθες έχασε την ζωή της σε τροχαίο στον Άγιο Στέφανο στην Χαλκίδα. 
Ήμασταν γείτονες στο Βασιλικό πριν μετακομίσουν στον Άγιο Νικόλαο. Τότε η Σοφία ήταν μικρούλα. 
Η Κατερίνα ήταν ένας χαρούμενος άνθρωπος και δραστήρια γυναίκα. 
Κατερίνα καλό ταξίδι και να είναι ελαφρύ το χώμα που σε σκεπάζει. 
Σοφία καλό κουράγιο και να θυμάσαι πάντα την μαμά σου. 
Συλλυπητήρια σε εσένα και τον μπαμπά σου. 

Διαβάστε το μήνυμα της Σοφίας: Σημερα εχασα το πιο πολύτιμο άνθρωπο στην ζωη μου την μητερα μου...τον ανθρωπο που θαυμαζα και αγαπούσα οσο κανεναν..το ατομο που ηταν παντα διπλα μου σε οτι χρειαστω..το ατομο με την πιο.....
αγνή ψυχή που χω γνωρισει ποτε μου..που ηταν διπλα μου ακομα και τις στιγμές που δεν ηξερε οτι την εχω αναγκη...θελω να της πω ενα μεγαλο Ευχαριστώ δημοσια..για την ζωη που μου προσφερε και τον άνθρωπο που με εκανε να ειμαι..ηταν τα πιο ωραια 19 χρονια της ζωης μου και τιποτα δεν θα μπορεσει να σε αναπληρώσει ποτε..τιποτα δεν θα φτασει την αγαπη της μαμας...γράφω αυτο το κείμενο οχι για να με νοιώσετε απλα για να σας συμβουλεψω ...να της λετε καθε μερα ποσο πολυ την αγαπατε,χωρις δεύτερη σκεψη..στο ατομο που μου την στέρησε δεν θα πω κατι απλα να γυρίσει σπιτι κοιτωντας την μανα του στα ματια και να πει οτι σημερα μου στερησε τον άνθρωπο μου,τον αγγελο μου.
Σαγαπαω πολυ μαμα μου