Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

Καλημέρα

- Φίλες και φίλοι αναγνώστες καλή σας μέρα και καλή Παρασκευή να έχετε. Φυσικά μπροστά μας έχουμε ένα ακόμη Σαββατοκύριακο και θα έχουμε ποδόσφαιρο στα γήπεδα της Εύβοιας, αλλά και τον αγώνα του ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ  με τον ΑΙΟΛΙΚΟ εκτός έδρας. Μην ανησυχείτε καθόλου γι το αν θα πάει ή όχι ο ΑΟΝ ΑΡΤΑΚΗΣ. Ζήτησε και την οικονομική ενίσχυση....
από την ΕΠΣΕ και σύμφωνα με πληροφορίες η Ένωση θα καλύψει την μετακίνηση μέχρι το λιμάνι ή το αεροδρόμιο αναλόγως με τι θα ταξιδέψει η ΑΡΤΑΚΗ!!!

- Φίλε μου σ΄ ευχαριστώ για όλα και να ξέρεις πως ότι χρειασθείς θα είμαι εδώ. Αν κάπου μπορώ να σου είμαι χρήσιμος θα το κάνω. Το μόνο που δεν θα ήθελα, είναι να μου ζητήσεις κάτι για τον φίλο μας. Το είδε κάπως αλλιώς και με ενόχλησε. Θα πρέπει να του αποδείξω πως όλοι χρήσιμοι είμαστε και πολλές φορές θα πρέπει να μην υποτιμάμε κανέναν. Εγώ δεν έχω πολλά όπλα για να τον κερδίσω σε κάτι, αλλά δεν έχουμε αγώνα ή μονομαχία. Ένα στοιχηματάκι θα έχουμε και θα δούμε ποιοι είναι χρήσιμοι.

- Την καλημέρα μας στον ΛΗΛΑ Βασιλικού και να ευχηθούμε περαστικά στον πρόεδρο κύριο Γιόχαν Κολιοβέτα, αφού είχε μια περιπέτεια με την υγεία του.  Γιόχαν περαστικά σου και να προσέχεις την υγεία σου και τις κακοτοπιές. Έχεις μια όμορφη οικογένεια  και να την προσέχεις σαν τα μάτια σου.

- Όταν ένας προπονητής είναι ψωνισμένος και νομίζει πως είναι Θεός, δύσκολα θα βρει ομ΄δα και όταν βρει γρήγορα θ του δείχνουν την πόρτα εξόδου κι θα είναι συνέχεια εκεί που υπάρχουν κυρίες ή κύριοι ψωνισμένοι......

- Για να ξεκαθαρίζουμε κάποια πράγματα θα γράψουμε πως ποτέ δεν παρακολουθήσαμε συνεδρίαση του ΔΣ της ΕΠΣ Εύβοιας και ελάχιστες φορές πήγαμε στα γραφεία της ΕΠΣΕ. Δεν κατηγορήσαμε αυτούς που πάνε, αλλά ο ρόλος των ανθρώπων της ενημέρωσης είναι συγκεκριμένος και δεν συνδιοικούν την ΕΠΣΕ.