Ο κάθε επαγγελματίας κάνει την δουλειά του και θέλει να πουλήσει το εμπόρευμά του ή τις υπηρεσίες του και φυσικά να πληρωθεί γι΄ αυτό.
Αν είναι λύση το να ρίχνουμε δίχτυα σε λίγα τετραγωνικά και πιστεύουμε πως αυτό μας σώζει από τις τσούχτρες, Ας είναι... καλά όλοι αυτοί που το σκέφτηκαν.
Είναι συνήθεια πλέον να πληρώνουν τα πάντα οι πολίτες και να οικονομάνε άλλοι.
Ιδιώτες παντού στις παραλίες και καλά κάνουν. Πληρώνεις την ομπρέλα, πληρώνεις την ξαπλώστρα, πληρώνεις για ναυαγοσώστες. πληρώνεις για την καθαριότητα και τώρα θα πληρώνεις και για τα δίχτυα!!!!
Αλήθεια, γιατί ο Δημότης πληρώνει για όλα αυτά; Γιατί φεύγουν τόσες χιλιάδες ευρώ, από την τσέπη των δημοτών;
Οι επαγγελματίες που νοικιάζουν τις παραλίες δεν πληρώνουν κάποιο τίμημα;
Ποιος τα παίρνει αυτά τα χρήματα;
Γιατί αυτός που τα παίρνει να μην καλύπτει και τα έξοδα;
Μήπως τελικά το σύστημα βολεύει τους πάντες και έτσι πληρώνουν για όλα και όλους οι δημότες;
Για να παρέμβουν οι αρμόδιες αρχές και να ερευνήσουν το θέμα.
Θα μπούμε σε λεπτομέρειες αν χρεασθεί.
