- Από το 2008 που υπάρχει το apopsignomi μέχρι σήμερα, τρως την μία φάπα μετά την άλλη και προσπαθείς με κάθε τρόπο να παριστάνεις κάτι άλλο από αυτό που είσαι, προσπαθώντας να παριστάνεις τον φίλο όλων και λες τα καλύτερα, μόνο και μόνο για να λένε κι αυτοί τα καλύτερα για σένα.
Όλοι όμως γνωρίζουν πως απλά... είσαι ένας κακός ρουφιανάκος και γλείφτης προς όποιον έχει μια οποιαδήποτε θέση.
Να ξέρεις πως δεν είμαστε όλοι ίδιοι.
Μάθε λοιπόν πως όλοι ξέρουν πόσο άσχημα και ύπουλα έπαιξες και παίζεις εναντίον μου και έχουν μια απορία.
Με ρωτούν γιατί δεν σε δίνω στεγνά για να τελειώνουμε.
Γιατί απλά δεν είμαι σαν κι εσένα, γιατί δεν σε φοβάμαι και γιατί θέλω να σε βλέπω να γλείφεις εκεί που έφτυνες.
