Μην απορείς φίλε, για την διαπίστωση αυτή γιατί θα σου μεταφέρω το μήνυμα που μου έστειλε αναγνώστης κι εσύ βγάλε τα δικά σου ....συμπεράσματα.
Το μήνυμα:
"Είσθε συκοφάντης κύριε ή είσθε τελείως άσχετος. Η ΔΕΥΑΧ έχει συμφωνήσει με ιδιώτες οι οποίοι διαθέτουν υδροφόρες ή άλλα οχήματα που χρειάζονται νερό και έχουν χώρο αποθήκευσης, να παίρνουν το νερό από κρουνούς για την εκτόνωση του δικτύου, ώστε να μην τους ανοίγουν και ρίχνουν το νερό στους δρόμους, όταν υπάρχει βλάβη στο δίκτυο και γράφουν οι εφημερίδες πως έτρεχε το νερό στους δρόμους"!!!!!

