- Να είμαστε σοβαροί και να μην προσπαθούμε να ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε και αυτά που ζήσαμε τα τελευταία τουλάχιστον 15 χρόνια, ως Νεοδημοκράτες.
Είναι βέβαιο πως δεν θα ήθελα σε καμία περίπτωση και για κανένα λόγο, αντίπαλο στις εκλογές τον Αντώνη Σαμαρά.
Δεν το γράφω επειδή μπορεί να κερδίσει την ΝΔ και να μας κυβερνήσει. Ο Αντώνης Σαμαράς κυβέρνησε και δυστυχώς... ηττήθηκε από τον Τσίπρα και αυτό έφερε οδυνηρά αποτελέσματα για την χώρα.
Γνωρίζει και ο ίδιος πως ενδεχόμενο να ξαναγίνει πρωθυπουργός δεν υπάρχει και αυτό που τον σπρώχνουν να κάνει και το θέλει κι ο ίδιος, είναι να εκδικηθεί τον Μητσοτάκη, έχοντας στο ψηφοδέλτιό του, αυτούς που μισούν τον Μητσοτάκη.
Αυτό όμως οδηγεί στο να θέλει ο Αντώνης Σαμαράς να τιμωρήσει την ΝΔ και να της κλείσει τον δρόμο προς μία ακόμη τετραετία.
Αυτό οι Νεοδημοκράτες δεν θα το δεχθούν και θα συσπειρωθούν γιατί δεν θα ήθελαν την χώρα να οδηγηθεί σ΄ ένα νέο μπάχαλο κι εσύ Αντώνη, θα χάσεις πολύ περισσότερα, από αυτά που πιστεύεις πως θα κερδίσεις, γιατί οι Νεοδημοκράτες, δεν ακολουθούν αντάρτες, αλλά την ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.
