Αυτό μόνο ο ίδιος κύριος Διαμαντόπουλος μπορεί να το απαντήσει, αλλά για να θέλει να διεκδικήσει έδρα στην Βουλή, προφανώς και πιστεύει σε αυτό.
Δεν μπορώ ούτε συμβουλές να του δώσω γιατί ο ίδιος έχει εμπειρία και φυσικά ούτε υποδείξεις να του κάνω, γιατί έχει φίλους και συνεργάτες στην Εύβοια, οι οποίοι φαντάζομαι πως τον οδηγούν... προς τις εκλογές.
Θα γράψω μόνο λίγα λόγια, γιατί μου είναι συμπαθέστατος ως νέος πολιτικός κι επειδή πιστεύω πως μπορεί να προσφέρει.
Είναι άλλο να δίνεις την μάχη, να κάνεις έναν αγώνα για να στηρίξεις και να προωθήσεις έναν υποψήφιο και άλλο να δίνεις την μάχη για να στηρίξεις τον εαυτό σου.
Είναι άλλο να έρθει κάποιος και να μου μιλήσει για τα προσόντα και τις δυνατότητες ενός υποψηφίου και άλλο να έρχεται και να μου λέει θα ψηφίσουμε αυτόν, είναι δικός μας.
Αγαπητέ κύριε Διαμαντόπουλε, θέλω να πάρετε την μία από τις 6 έδρες στην Βουλή και θα στενοχωρηθώ αν δεν τα καταφέρετε.
Ελπίζω και εύχομαι η πορεία προς την κάλπη, να βοηθήσει αυτούς που σας στηρίζουν και να τους πει, πως πρέπει να αναδεικνύουν την δική σας προσωπικότητα και όχι την δική τους δύναμη.
Για μια ακόμη φορά θα χαρακτηρισθώ κακός, αλλά δεν με πειράζει και μακάρι να έχω κάνει λάθος εκτίμηση.
Ο δικός μου σταυρός, θα είναι δίπλα στο όνομά σου και το δηλώνω δημόσια.
Προτάσεις ώστε να λυθούν προβλήματα θέλει ο κόσμος και αυτές περιμένει ν΄ ακούσει.
Κύριε Διαμαντόπουλε οι πολίτες θέλουν μια δουλειά για τα παιδιά τους, μια δουλειά με έναν μισθό που θα φτάνει για να βγάλουν το μήνα και να μπορέσουν να δημιουργήσουν την δική τους οικογένεια.
Δυστυχώς μέχρι σήμερα οι βουλευτές, έχουν πάρει αγκαλιά τον φωτογράφο τους και τρέχουν για την παράκαμψη της Χαλκίδας, του Βασιλικού, της Αμαρύνθου, για το οδικό δίκτυο προς Βόρεια και Νότια Εύβοια και να βγάζουν χρήματα στους δήμους οι οποίοι με την σειρά τους τα σκορπάνε εκεί που δεν θα έπρεπε.
Αγαπητέ κύριε Διαμαντόπουλε, η ποιότητα ζωής των δημοτών του Δήμου Χαλκιδέων δεν ήταν ποτέ καλή και δεν είναι και σήμερα. Καθαριότητα και κυκλοφοριακό τα μεγαλύτερα προβλήματα και ούτε κουβέντα για τα σχολεία, τους βρεφονηπιακούς σταθμούς και για κέντρα δημιουργικής απασχόλησης και τον αθλητισμό, αφού όλα αυτά τροφοδοτούν με χρήμα "τα γνωστά μαγαζάκια" όπως τα λέμε.
Δώστε μια ελπίδα στους νέους κύριε Διαμαντόπουλε και μείνετε μακριά από κομματάρχες που πάντα ψάχνουν για πρόσωπα που μπορούν να τα ελέγξουν.
Σας εύχομαι καλή επιτυχία και μακάρι να κάνετε κάτι.
