𝝘𝝞𝝖 𝝡𝝞𝝖 𝝖𝝟𝝤𝝡𝝜 𝝫𝝤𝝦𝝖 𝝙𝝜𝝡𝝞𝝤𝝪𝝦𝝘𝝜𝝨𝝖𝝡𝝚 𝝤𝝡𝝤𝝦𝝫𝝚𝝨-𝝡𝝤𝝢𝝖𝝙𝝞𝝟𝝚𝝨 𝝖𝝢𝝖𝝡𝝢𝝜𝝨𝝚𝝞𝝨 𝝘𝝞𝝖 𝝚𝝨𝝖𝝨 𝝟𝝖𝝞 𝝩𝝖 𝝥𝝖𝝞𝝙𝝞𝝖 𝝨𝝖𝝨.
𝝨𝝜𝝡𝝚𝝦𝝖 𝝢𝝖 𝝝𝝪𝝡𝝞𝝨𝝮 𝝜 𝟮𝝶 𝝜𝝡𝝚𝝦𝝖
𝝢𝝖 𝝬𝝖𝝞𝝦𝝚𝝨𝝩𝝚 𝝟𝝖𝝞 𝝢𝝖 𝝟𝝖𝝡𝝖𝝦𝝮𝝢𝝚𝝩𝝚 𝝩𝝖 𝝥𝝖𝝞𝝙𝝞𝝖 𝝨𝝖𝝨
𝝨𝝪𝝘𝝬𝝖𝝦𝝜𝝩𝝜𝝦𝝞𝝖 𝝨𝝚 𝝤𝝠𝝤𝝪𝝨 𝝘𝝞𝝖 𝝩𝝜𝝢 𝝨𝝪𝝡𝝡𝝚𝝩𝝤𝝬𝝜 𝝟𝝖𝝞 𝝩𝝜𝝢 𝝚𝝡𝝫𝝖𝝢𝝞𝝨𝝜
❜❜𝝤𝝥𝝤𝝞𝝖𝝙𝝜𝝥𝝤𝝩𝝚 𝝨𝝪𝝘𝝟𝝦𝝞𝝨𝝜-𝝡𝝖𝝨 𝝖𝝙𝝞𝝟𝝚𝝞 ❜❜
ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
