Πρώτη μέρα χθες στο Νις της Σερβίας και το απόγευμα είχαμε δύο πολύ όμορφα παιχνίδια για τα τμήματα Κ10 και Κ12 της σχολής μας απέναντι ///στην FK Jedinstvo Gornji Matejevac.
Το τμήμα Κ10 πήρε τη νίκη, ενώ το τμήμα Κ12 γνώρισε την ήττα.
Τα αποτελέσματα όμως περνούν σε δεύτερη μοίρα…
Αυτό που έχει πραγματικά αξία είναι οι εμπειρίες που αποκτούν τα παιδιά, οι εικόνες, οι νέες φιλίες και όσα ζουν μέσα από αυτή τη διεθνή ποδοσφαιρική εμπειρία
Η χαρά, ο ενθουσιασμός και η περηφάνια που βλέπουμε στα πρόσωπά τους είναι η μεγαλύτερη ανταμοιβή για όλους μας.
Συνεχίζουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις που θα τα συνοδεύουν για πολλά χρόνια, γιατί το ποδόσφαιρο είναι κάτι περισσότερο από νίκες και ήττες
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια, το ήθος και την εξαιρετική παρουσία τους αλλά και σε όλους τους γονείς που ακολούθησαν την αποστολή σε αυτή την μοναδική εμπειρία για τα παιδιά τους




