- Το ποιοι εξαγόραζαν ψήφους των Ρομά, των Πακιστανών και αλλοδαπών που είχαν δικαίωμα ψήφου, είναι γνωστό, αφού τους είχαν και στις συγκεντρώσεις τους, αλλά πήγαιναν και στα εκλογικά κέντρα συνοδευόμενοι και με τα ψηφοδέλτια έτοιμα και σταυρωμένα. Ας μη γελιόμαστε και ας μη κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Σε κάθε εκλογική αναμέτρηση είτε αφορά Εθνικές εκλογές, είτε αυτοδιοικητικές, όλοι ρίχνουν... χρήματα για τις ανάγκες κάποιων και αυτό το λένε βοήθεια στον συνάνθρωπο.
- Γιατί όμως θυμώνουμε και λέμε διάφορα; Δεν είναι εξαγορά το ότι ένας υποψήφιος κάνει συμφωνία, για την θέση που θα πάρει μετά τις εκλογές;;; Δεν είναι εξαγορά οι προεκλογικές δήθεν παρεμβάσεις, για να λυθούν προβλήματα της κάθε κοινωνικής ομάδας; Δεν είναι εξαγορά το ότι κάποιος βάζει το παιδί μου σε μια θέση κι εγώ τρέχω για να τον ευχαριστήσω, κάνοντας προπαγάνδα υπέρ του;
- Σε αυτές τις εκλογές που θα έχουμε σύντομα, θα χαθούν πολλά χρήματα, αφού οι διάφοροι χορηγοί και κομματάρχες θα πατώσουν, για έναν και μόνο λόγο. Ο κόσμος τους κατάλαβε και θα αντιδράσει. Δεν θα αλλάξει κόμμα, όπως θέλουν κάποιοι, αλλά θ΄ αλλάξει πρόσωπα τα οποία για μια τετραετία τους είχαν στην απέξω και τώρα τους παραμυθιάζουν, με μόνο στόχο να είναι αυτοί που θα πάρουν κομμάτι από την πίτα!!!!
