- Να έχετε ένα όμορφο βράδυ Δευτέρας και να έχετε πλέον την σιγουριά και την ηρεμία, αν είσθε Χαλκιδάρες και να μην αρχίσετε πάλι, την υποτίμηση των άλλων ομάδων και να μην τις βλέπετε ως χωριά, ενώ εσείς είσθε πρωτευουσιάνοι.
Να ξέρετε πως όποιος υποτιμά τον... άλλον στο τέλος την πληρώνει και αυτό δεν πρέπει να συνεχιστεί με τον ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ.
Αντίπαλοι για 90΄ με όλες τις ομάδες και χωρίς ύβρεις και χυδαιότητες προς τις άλλες ομάδες.
Καλή πορεία και μακάρι η νέα διοίκηση να βάλει σε μια τάξη το Σωματείο.
