Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Πλήρη αφοσίωση στη Ρεάλ και όχι... τένις και γκολφ υποσχέθηκε ο Μουρίνιο

«Δεν πάω για τουρισμό...»


Την πλήρη αφοσίωση του στην επίτευξη των στόχων της Ρεάλ Μαδρίτης υποσχέθηκε, με δηλώσεις του στην ισπανική «As», ο Ζοσέ Μουρίνιο. Ο Πορτογάλος τεχνικός, στις πρώτες του δηλώσεις ως προπονητής της Βασίλισσας, τόνισε ότι.....
 έχει πολλά κίνητρα και ότι δεν πάει στη Μαδρίτη για... τουρισμό, αναφέρθηκε με καλά λόγια στην Μπαρτσελόνα, ενώ αναφέρθηκε και στις μεταγραφικές κινήσεις που σκοπεύει να κάνει.
«Η δική μου Ρεάλ θα είναι μια ισορροπημένη ομάδα. Μία ομάδα που θέλει να κατακτά τίτλους θα πρέπει να παίζει και καλά. Και θα πρέπει να δουλέψουμε πολύ για αυτό», δήλωσε αρχικά ο «Special One» και συνέχισε, αναφερόμενος στην Μπαρτσελόνα:
«Προσωπικά δεν είμαι εχθρός κανενός. Απλώς θα γίνω οπαδός της Ρεάλ, όπως είμαι πλέον και της Ίντερ. Ομως ποτέ δεν ήταν σκοπός μου να δημιουργώ αντιπαλότητες. Θέλω να κατακτήσω το πρωτάθλημα και παράλληλα να γίνω ο πρώτος προπονητής που κατέκτησε το Champions League με τρεις διαφορετικές ομάδες. Εχω πολλά κίνητρα».
Αναφορικά με τις μετγραφικές κινήσεις, ο Μουρίνιο επιθυμεί την απόκτηση τεσσάρων αμυντικογενών παικτών, ενώ αναφορικά με τους Λάμπαρντ και Τζέραρντ είπε πως «είναι δύο σπουδαίοι παίκτες που δίνουν τα πάντα». Παράλληλα, απέκλεισε το ενδεχόμενο να αποκτηθούν οι Μαϊκόν και Μιλίτο της Ίντερ.
Το ίδιο είπε και για την περίπτωση του Ντανιέλε ντε Ρόσι της Ρόμα, ενώ για τον Αργεντινό μεσοεπιθετικό της Μπενφίκα, Ανχελ Ντι Μαρία τόνισε ότι «θα πάρουμε το ρίσκο να τον υπογράψουμε μόνο σε μια λογική τιμή».
Τέλος, ο Πορτογάλος πρωταθλητής Ευρώπης έστειλε και το μηνυμά του στους οπαδούς των «μερένχες», λέγοντας:
«Θα δώσω ό,τι και σε όλες τις ομάδες που δούλεψα μέχρι τώρα: τα πάντα. Η ζωή μου είναι η οικογένειά μου και ο σύλλογος που εργάζομαι. Δεν θα έχω χρόνο ούτε για τουρισμό στη Μαδρίτη ούτε για να παίζω τένις ή γκολφ. Υπόσχομαι πλήρη αφοσίωση».