Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

«Γέφυρα στο Μέλλον»

ΘΑΝΑΣΗΣ ΖΕΜΠΙΛΗΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΤΡΑΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ

Απευθυνόμενος στους συμπολίτες μου στο Δήμο Ληλαντίων και στους υπολοίπους, που μαζί θα αποτελέσουμε το νέο διευρυμένο Δήμο Χαλκιδέων, θα ήθελα να πω τα εξής:
Όλα αυτά τα χρόνια που αγωνίζομαι για τα κοινά, πάντοτε λειτουργούσα και δούλευα σκληρά για την εξυπηρέτηση των πολιτών και για μια καλύτερη ποιότητα ζωής, κοιτάζοντας τον κόσμο στα μάτια και λέγοντας πάντα αλήθεια, χωρίς να προσπαθώ να εκμεταλλευθώ κανέναν και τίποτα.
Για τους λόγους αυτούς στις ερχόμενες εκλογές ξεκίνησα με τη συμμετοχή μου στο συνδυασμό του ......
Δημήτρη Αναγνωστάκη και ήμουν μαζί του μέχρι την τελευταία στιγμή που αποχωρήσαμε.
Η επόμενη μέρα με έβαλε σε σκέψεις και προβληματισμούς για το ποια πορεία έπρεπε να ακολουθήσω, ώστε να μπορέσω να βοηθήσω τον τόπο μου στη μεταβατική πορεία προς το Δ. Χαλκιδέων και την υλοποίηση του «Καλλικράτη».
Αφήνοντας στην άκρη τα κόμματα και τα χρίσματα, που ποτέ δεν δέσμευσαν την κρίση μου και την πορεία μου, αποφάσισα να συμμετέχω στο συνδυασμό «Γέφυρα στο Μέλλον» του υποψήφιου δημάρχου Θανάση Ζεμπίλη, κρίνοντάς τον ως τον πιο κατάλληλο.
Γιατί το ήθος του, η εντιμότητά του και η εμπειρία του είναι εγγύηση για τη νέα εποχή στην οποία μπαίνουμε και μάλιστα σε τόσο δύσκολες εποχές.