Πέμπτη 11 Ιουνίου 2015

Δεν είμαι ουδέτερος

Ηρεμήστε κύριοι. Δεν μάθατε ακόμη ούτε τα βασικά; Εγώ δεν είμαι ουδέτερος και δεν θα γίνω ποτέ.
Τους ανθρώπους που εκτιμώ δεν "τους πουλάω" και φυσικά παίρνω θέση, γιατί αυτό είναι σωστό.
Τα γράφω αυτά για να απαντήσω σ΄ αυτούς που προσπαθούν να μου πούνε πως δεν πρέπει να παίρνω θέση υπέρ του κυρίου Παπακωνσταντίνου και κατά του κ. Κουσκούτη.
Κύριοι καθαρές κουβέντες. Δεν έχει ανάγκη από την δική μου άποψη και στήριξη ο κ. Παπακωνσταντίνου, ούτε ο κ. Κουσκούτης έχει να φοβηθεί κάτι από ....
την δική μου θέση και άποψη, αφού το apopsignomi δεν το διαβάζει κανείς και δεν επηρεάζει κανέναν!! Έτσι δεν λένε κάποιοι;
Ζητώ δημόσια από τον κ. Κουσκούτη, να προκαλέσει ο ίδιος τα μέλη της Γενικής Συνέλευσης να σηκώσουν το χέρι τους και να επικυρώσουν ή όχι το καταστατικό της ΕΠΣΕ. Κύριε Κουσκούτη ξέρετε πως πάνω από την Γενική Συνέλευση δεν υπάρχει κανείς.
Αν πραγματικά δεν υπάρχει άλλος λόγος κι άλλος άνθρωπος, που σας σπρώχνει στα δικαστήρια ενάντια στον Παπακωνσταντίνου, τότε δεν υπάρχει καλύτερη λύση. Σέβεστε την Γενική Συνέλευση ή όχι;