Πέμπτη 21 Ιουνίου 2018

Χρηστάρα καλησπέρα

Χρηστάρα είμαι εδώ και σε περιμένω.
Καλέ μου άνθρωπε, θα ήθελα να λες τα ίδια σε όλους και όχι άλλα σε μένα και άλλα αλλού.
Ξέρω καλά τι γράφω και τι λέω και ειδικά σε ότι έχει να κάνει με σένα.
Εσύ δεν κάνεις το ίδιο, αλλά ούτε αυτό μ΄ ενοχλεί.
Εμένα ελάχιστα μ΄ ενδιαφέρει το αν έγιναν κότες αυτοί ή κωλοτούμπας εσύ.
Δεν μ΄ ενδιαφέρει αν πας να γλείψεις εκεί που έφτυσες ....
ή αν οι άλλοι ξεχάσουν το στόλισμα που τους έκανες και ανοίξουν την αγκαλιά τους.
Χρηστάρα, δεν έχεις καταλάβει κάτι;
Δεν μ΄ ενδιαφέρει καθόλου το τι θα κάνει ο 96,5 και οι πρώην συνεργάτες σου.
Θα είχε όμως μεγάλο ενδιαφέρον να δώσεις στη δημοσιότητα τα μηνύματα που έχεις στείλει για να διαπιστώσουν όλοι, το ποιος σκύβει το κεφάλι και ποιος κάνει κωλοτούμπες.
Χρηστάρα, ξέχασες κάτι, όπως συνήθως ξεχνάς.
Δεν διεκδίκησα ποτέ θέση στον 96,5 και σε κανέναν ραδιοφωνικό σταθμό. 
Ήμουν στο ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ 104,1 και είχα δηλώσει πως δεν θα πήγαινα σε άλλον Ρ/Σ.
Ξέρεις καλά πως όταν έφυγα από το ΡΑΔΙΟ ΕΥΒΟΙΑ δεν άνοιξα το στόμα μου, γιατί δεν το συνηθίζω και γιατί πρέπει να σεβόμαστε τον Ρ/Σ που μας φιλοξένησε.
Χρηστάρα, εγώ δεν απείλησα κανέναν και δεν κατηγόρησα κανέναν.
Αυτό να μην το ξεχνάς ποτέ.