Τετάρτη 22 Αυγούστου 2018

Το αντίο του Καραμπά

Μετά από έξι χρόνια κοινής πορείας μου με την ποδοσφαιρική ομάδα του αθλητικού σωματείου ΑΟ ΧΑΛΚΙΣ αποφασίσαμε από κοινού με την διοίκηση να διακόψουμε την συνεργασία για λόγους καθαρά προσωπικούς μου..
Θα ήθελα να ευχαριστήσω την εκάστοτε διοίκηση για την δυνατότητα που μου δόθηκε να φορέσω για όλο αυτό το χρονικό διάστημα τη φανέλα της μεγαλύτερης ομάδας του νόμου βάση της παλαιότερης αλλά κ σύγχρονης ιστορίας...καθώς κ την τιμή που είχα να είμαι ....
ανελλιπώς ένας εκ των αρχηγών αυτής!
Αποχωρώ από την ομάδα χωρίς καμία απαίτηση, αντίθετα σε όσα ψευδή κ ανυπόστατα δημοσιεύτηκαν περί οικονομικών διαφορών..κ ευχαριστώ την νυν διοίκηση της ομάδας που σε αναγνώριση της προσφοράς μου έκανε δεκτή την επιθυμία μου να διαλέξω τον επόμενο σταθμό της ποδοσφαιρικής μου ζωής!
Τέλος... ευχαριστώ όλους τους προπονητές κ συμπαίκτες που είχα αυτά τα 6 χρόνια για την υπομονή και τον σεβασμό προς εμένα καθώς κ  όλο τον κόσμο της ομάδος(αυτός πρέπει να είναι η δύναμη του ΑΟΧ) για την στήριξη όλα αυτά τα χρόνια!!!