Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2019

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΑΘΑΝ. Γ. ΖΕΜΠΙΛΗ

ΔΗΛΩΝΩ ΠΑΡΩΝ ΣΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗΣ
    
Σε συνέχεια της προφορικής μου δήλωσης κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Δ.Σ. της 9-1-2019, σήμερα υπέβαλα και εγγράφως την παραίτησή μου από το αξίωμα του δημοτικού συμβούλου του Δ. Χαλκιδέων.
    Κατά την χθεσινή συνεδρίαση του Δ.Σ., τα τιμητικά λόγια προς το πρόσωπό μου και οι συγκινητικές εκδηλώσεις επιδοκιμασίας από τον κ. Δήμαρχο και τους δημοτικούς συμβούλους όλων των παρατάξεων, τους οποίους θερμά ευχαριστώ, μου προκάλεσαν αισθήματα ηθικής ικανοποίησης και αποτέλεσαν τον ιδανικότερο τρόπο για να ολοκληρωθεί μία....
παρουσία δώδεκα ετών στα δημοτικά πράγματα της πόλης. Θεωρώ δε, ότι απηχούν την αγάπη και την εκτίμηση των συμπολιτών μου, γιατί γνωρίζουν ότι υπηρέτησα τα αξιώματα που μου ανέθεσαν με ήθος και ανιδιοτέλεια ,έχοντας ως αποκλειστικό γνώμονα το δημόσιο συμφέρον. Από την αγάπη αυτή αντλώ δύναμη για να συνεχίσω να μάχομαι με το κεφάλι ψηλά για αξίες και ιδανικά, για να ανατείλει μία νέα και ελπιδοφόρα μέρα στον τόπο μας.
    Στα πλαίσια αυτά και με αφορμή την επέτειο των τριών ετών από την ημέρα εκλογής του στην ηγεσία της Ν.Δ., δηλώνω παρών στο προσκλητήριο πανστρατιάς και εθνικής συμπόρευσης του Κυριάκου Μητσοτάκη, προκειμένου να δυναμώσουμε την Ελλάδα, να δυναμώσουμε την Εύβοια, να δυναμώσουμε την Χαλκίδα!

Χαλκίδα 10 Ιανουαρίου 2019
Αθανάσιος    Γ.  Ζεμπίλης