Παρασκευή 27 Αυγούστου 2021

Έχω αλλάξει...

 - Η αλήθεια είναι πως έχω αλλάξει και μ΄ αρέσει που έχω καταφέρει ν΄ αλλάξω.
Δεν ήταν επιδίωξή μου, αλλά δεν μπορούσα να συνεχίσω να κάνω πως δεν καταλαβαίνω τους κωλοτούμπες, τους διπρόσωπους, τους φαντασιόπληκτους και τους δήθεν.
Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση, να παριστάνουν τους φίλους, ενώ ήταν φίδια και ήθελαν να κοιτάζουν τον εαυτούλη τους.
Έχω αλλάξει, γιατί απλά έχω μάθει να μην είμαι μαλάκας.
Δεν τους ενοχλώ και δεν ασχολούμαι μαζί τους.
Φυσικά δεν θα βάλω πλάτη ποτέ για κανέναν από αυτούς, γιατί το έκανα στο παρελθόν, με την ελπίδα πως θα.... αλλάξουν επίπεδο και δεν θα συνεχίσουν να είναι διπρόσωποι.
Εξ αιτίας τους έμειναν μακριά μου, άνθρωποι οι οποίοι είναι ντόμπροι, είναι δημιουργικοί και οι οποίοι δεν έχουν ανάγκη από δεκανίκια.
Έχω αλλάξει και μ΄ αρέσει.
Από τότε που άλλαξα, αισθάνομαι και είμαι καλύτερα και είναι αλήθεια πως μπορώ να γράφω χωρίς να υπολογίζω το όποιο κόστος.
Άλλαξα και η επίθεση από τους δήθεν είναι μεγάλη, αλλά δεν με αγγίζει. Έχω κατεβάσει ρολά και πραγματικά δεν θα ξαναβρεθώ ποτέ δίπλα τους και είμαι βέβαιος πως αυτό το έχουν καταλάβει.
Άλλαξα και να ξέρουν πως θα χρειασθεί να πληρώνουν "επικοινωνιολόγους" καθημερινά, αλλά το αποτέλεσμα γι΄ αυτούς θα είναι πάντα το ίδιο.