Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2022

"ο μπάρμπα Στέλιος"

 
- Την καλημέρα μου στον αγαπητό Γιώργο Ποδαρά, προπονητή του Νηλέα Νεοχωρίου.
Αγαπητέ Γιώργο, πίστευα πως ήταν σαφέστατο το σχολιό μου.
Αν δεν ήταν κατανοητό ζητώ συγνώμη.
Έχεις τις απόψεις σου και καλά κάνεις, αλλά ας μη γελιόμαστε.
Κάθε νόμισμα συμφωνώ πώς έχει δύο όψεις και δεν είναι σωστό ο καθένας να είναι αποκλειστικά από την μία όψη.
Ναι εγώ μπορεί να είμαι στην άλλη όψη του νομίσματος όπως..... λες, αλλά μαθαίνω και από αυτούς που είναι στην άλλη όψη.
Αγαπητέ Γιώργο, το ποδόσφαιρο δεν είναι ίδιο σε όλα τα επίπεδα.
Όταν μία ομάδα συμμετέχει σε ένα πρωτάθλημα, το οποίο είναι δύο ή και τριών ταχυτήτων, μοιραία μπαίνεις σε διαδικασία να βάλεις στόχους.
Διεκδικείς πρωτάθλημα, διεκδικείς να είσαι στην πρώτη 4αδα, διεκδικείς άνετη παραμονή ή παλεύεις για την παραμονή στην κατηγορία.
Τι κακό έγραψα αγαπητέ Γιώργο;
Αν ο ΝΗΛΕΑΣ ΝΕΟΧΩΡΊΟΥ έχει στόχο την δημιουργία μιας νέας ομάδας με μικρό μέσο όρο ηλικίας και με τα χαρακτηριστικά και τις ποδοσφαιρικές αξίες που πρεσβεύει ο Γιώργος Ποδαράς τότε εμένα δεν μου πέφτει λόγος.
Καλά Χριστούγεννα.