Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2023

Πίσχινας Βασίλειος

Αλλάζουμε - Συνεχίζουμε   Έλενα Βάκα

Πίσχινας Βασίλειος
Ιδιωτικός Υπάλληλος
Υποψήφιος Δημοτικός
Σύμβουλος Δ.Ε Χαλκιδέων

Φίλες και Φίλοι,
Η αγωνία των νέων μας για ένα καλύτερο μέλλον στον τόπο τους, τα προβλήματα της καθημερινότητας των συνδημοτών μου και η αγάπη μου για την πόλη που γεννήθηκα και μεγάλωσα, με οδήγησαν στην απόφαση να ασχοληθώ ενεργά με την τοπική αυτοδιοίκηση και να την υπηρετήσω με συνέπεια και αποφασιστικότητα στο πλευρό της κας ΕΛΕΝΑΣ ΒΑΚΑ με το «ΣΥΝΔΥΑΣΜΟ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ-ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ».
Είμαι νέος, με όραμα για την πόλη της Χαλκίδας, κοινωνική ευαισθησία και όρεξη για.... δουλειά και μπορώ να βοηθήσω τους συνδημότες μου στα προβλήματα της καθημερινότητας, να προσφέρω τις υπηρεσίες μου με την πλούσια εμπειρία μου στο χώρο του αθλητισμού και να αγωνιστώ με όλες μου τις δυνάμεις για την ανάπτυξη του τουρισμού στην πανέμορφη πόλη μας και την προώθηση του πολιτισμού μας.
Ελπίζω με τη στήριξή σας και τη θετική σας ψήφο, να μου δοθεί η δυνατότητα να υπηρετήσω με συνέπεια την τοπική κοινωνία, για ένα καλύτερο αύριο για όλους μας .

Ραντεβού φίλες και φίλοι στις 8 του Οκτώβρη.
ΠΑΜΕ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΤΗ ΝΙΚΗ.