Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

ΜΠΕΡΛΟΥΣΚΟΝΙ

Νευρίασε ο Καβαλιέρε
«Δεν χρωστάω συγγνώμη σε κανέναν»
λέει ο Μπερλουσκόνι και φεύγει για διακοπές
«Δεν υπάρχει τίποτα στην προσωπική ζωή μου για το οποίο πρέπει να απολογηθώ, ούτε καν προς την οικογένειά μου» δηλώνει ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι πριν αναχωρήσει για διακοπές. Έντονα νευριασμένος αυτή τη φορά ο Καβαλιέρε ξεκαθαρίζει πως «δεν προσφέρεται για εκβιασμό».
Τα ροζ σκάνδαλα και η συνέντευξη της κόρης του Μπαράμπαρ, η οποία τον... σφάζει με το γάντι, κυριάρχησαν αναπόφευκτα στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων στην συνέντευξη Τύπου που παραδοσιακά δίνει ο Μπερλουσκόνι πριν αναχωρήσει για τις καλοκαιρινές διακοπές.
Ο Ιταλός πρωθυπουργός επέμεινε ότι δεν έχει τίποτα να κρύψει, λέγοντας ότι τις γελοίες ιστορίες και τους ισχυρισμούς ότι είναι ευάλωτος σε εκβιασμούς διακινούν «άνθρωποι που στρέφονται κατά της πατρίδας τους και πρέπει να ντρέπονται».
Σημειώνεται ότι ένα από τα ερωτήματα που θέτει σταθερά τις τελευταίες εβδομάδες από τις σελίδες της η εφημερίδα Repubblica είναι «αν ο Μπερλουσκόνι κινδυνεύει να πέσει θύμα εκβιασμού εξαιτίας των ευρύτατων, προσωπικών συναναστροφών του».
«Κανείς δεν μπορεί να με εκβιάσει και δεν έχω σκελετούς στην ντουλάπα. Δεν έχω τίποτα για το οποίο πρέπει να απολογηθώ στην προσωπική ζωή μου, ούτε καν προς την οικογένειά μου» είπε στους δημοσιογράφους ο 72χρονος Καβαλιέρε.
Όσο για τη συνέντευξη της κόρης του, τόνισε ότι η Μπάρμπαρα τον υπεραγαπά και η κριτική της δεν στρέφεται προς τον ίδιο.
«Δεν θα καταφέρουν να σπάσουν το ηθικό μου. Δεν προσφέρομαι για εκβιασμό» επανέλαβε.
Στη συνέντευξη Τύπου ο Ιταλός μεγιστάνας-πρωθυπουργός εξαπέλυσε και ολομέτωπη επίθεση στην κρατική Rai. «Οι ειδήσεις του καναλιού Rai 3, είναι μεροληπτικές. Χθες, οι τέσσερις τίτλοι του κεντρικού δελτίου ήταν όλοι αρνητικοί. Η Rai χρηματοδοτείται από την εισφορά των καταναλωτών και δεν μπορούμε να υπομείνουμε άλλο αυτή την κατάσταση» δήλωσε.Η συντακτική ομαδα του καναλιού, πάντως, διαμαρτυρήθηκε επίσημα και ο πρόεδρος του, δημοσιογράφος Πάολο Γκαριμπέρτι, απάντησε πως «πρέπει να μεταδίδονται όλες οι ειδήσεις, διότι δεν έχουν διαφορετικό χρώμα και γεύση».
Newsroom ΔΟΛ