Πέμπτη 24 Ιουνίου 2010

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ

Δήλωση
Κυριάκου Μητσοτάκη

Με αφορμή την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ ο Βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας στη Β’ Αθηνών Κυριάκος Μητσοτάκης έκανε την ακόλουθη δήλωση:
«Xαίρομαι γιατί οι συνδικαλιστές της ΔΑΚΕ τελικά ψήφισαν υπέρ της αναστολής της αποχής των καθηγητών από τη βαθμολόγηση των γραπτών των.......
 πανελληνίων εξετάσεων. Αυτή, και καμία άλλη, ήταν η πρόθεσή μου όταν έκανα την δημόσια παρέμβασή μου σχετικά με το θέμα.
Το γεγονός ότι τελικά οι θέσεις μου δικαιώθηκαν καθίστα ακόμα πιο ανεξήγητη την χθεσινή πρωτοφανή επίθεση της ηγετικής ομάδας της ΔΑΚΕ στο πρόσωπό μου. Είναι σαφές ότι κάποιοι προσπαθούν να δυναμιτίσουν την ενότητα της παράταξης, καθώς αυτή βαδίζει προς το συνέδριο της. Δεν έχω καμία πρόθεση να τους παρακολουθήσω, καθώς το ύφος τους δεν εκφράζει τη συντριπτική πλειοψηφία των οργανωμένων συνδικαλιστών που πρόσκεινται στη Νέα Δημοκρατία.»