Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2012

ΘΟΔΩΡΗΣ ΣΑΛΕΜΗΣ

   Καλημέρα, διαβάζω από εχθές τα σχόλια σας που αφορούν στη δική
μου παραίτηση και ειλικρινά σας ευχαριστώ για την κατανόηση που
δείχνετε στην απόφασή μου.
     Αν και τόσο καιρό ακούω και διαβάζω ότι ο Γκάρας τα παίρνει για
να γράφει θετικά σχόλια οφείλω να ομολογήσω δημόσια , ότι το μόνο που
έχω πληρώσει στο Γκάρα είναι μια ....
συνδρομή πριν ένα χρόνο περίπου, για
την οποία έχω και απόδειξη.
     Επειδή τα λόγια μου δεν τα μασάω, δεν δήλωσα ποτέ ότι είμαι
παράγοντας ιδιωτικής ομάδας και εάν κάποτε γίνω θα πληρώνομαι και εγώ
και ΟΛΟΙ όπως σε μια οποιαδήποτε Α.Ε. !!!!!!! Η προθεσή μου ήταν να
βοηθήσω την ομάδα του χωριού μου, ώστε τα παιδιά της περιοχής να
αθλούνται σε ένα υγειές περιβάλλον, και όχι επειχηρηματικά πλάνα και
σχέδια!
     Το καλοκαίρι ή στην πρώτη γενική συνέλευση, πρώτα ο θεός, θα
έχουμε να πούμε πολλά αλλά προς το παρόν, θα πρότεινα να αφήσουμε τα
παιδιά να αγωνιστούν για το πρωτάθλημα γιατί πραγματικά έχουν δουλέψει
πολύ και το ΑΞΙΖΟΥΝ!