Σάββατο 23 Ιουνίου 2012

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Ο κ. Λαϊνιώτης δεν είναι συνεργάτης μου. Όπως δημοσιεύω τα μηνύματα όλων έτσι δημοσίευσα κι αυτό που μου έστελνε ο κ. Λαϊνιώτης. Τον άνθρωπο δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Διάβαζα και διαβάζω αυτά που γράφει και δεν είναι λίγες οι φορές που σχολίασα τις αναρτήσεις του, αλλά και αυτά που έλεγε στις ραδιοφωνικές εκπομπές. Για πρώτη φορά μίλησα μαζί του τηλεφωνικά, χωρίς να του έχω τηλεφωνήσει εγώ ή να τηλεφωνήσει ο κ. Λαϊνιώτης σε μενα!!!
Μου είχε τηλεφωνήσει ο κύριος Χατζής λέγοντας πως ....
ο κ. Λαϊνιώτης είναι κύριος και όχι σαν κάποιους άλλους και πως καλό θα ήταν να τα πούμε από κοντά!!!
Εγώ δεν έχω τέτοια προβλήματα και δεν ασκώ κριτική ανάλογα με το αν κάποιος είναι μαζί μου ή όχι.
Έτσι δεν είναι κύριοι ραδιοφωνατζήδες;
Εγώ δημοσιεύω πάντα τα μηνύματα όλων σας και ας λέτε όσα θέλετε.
Το ίδιο έκανα με τον κ. Κατσαμάγκο, τον κ. Ροκάκη, τον κ. Λαϊνιώτη, τον κ. Αβερκιάδη και πολλούς άλλους.
Ας προσέχουν αυτοί οι οποίοι θέλουν να ¨εξοντώσουν¨ ραδιοφωνικά τους άλλους για να ¨παίζουν¨μόνοι τους και να καταφέρνουν να μην μπορούν να τερματίσουν!!!
Κύριοι, γνωρίζω καλά ¨τα ερτζιανά¨, και πολύ καλύτερα αυτούς που ¨εργολαβικά¨ τα υπηρετούν και παρασύρουν κάποιους οι οποίοι ήθελαν να προσφέρουν για το κέφι τους. Δυστυχώς τα καλάμια είναι πολλά και πάντα βρίσκουν καβαλάρηδες!!!