Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Ο Νόιερ έβαλε στη θέση του δημοσιογράφο που ειρωνεύτηκε την εθνική Ελλάδας


«Δεν πρέπει να υποτιμήσουμε την Ελλάδα» ήταν το μήνυμα του Νόιερ εν όψει του προημιτελικού της Παρασκευής. Ο Γερμανος τερματοφύλακας έβαλε μάλιστα στη θέση του δημοσιογράφο της Bild, που ειρωνεύτηκε τις επιθετικές ικανότητες της ελληνικής ομάδας.
«Στον αγώνα με την Ελλάδα δεν θα πρέπει να χρειαστεί να κάνεις καμία επέμβαση. Έτσι δεν είναι;», ήταν η ερώτηση και η απάντηση: «Όχι, δεν το....
νομίζω πως θα είναι έτσι. Οι Έλληνες θα έχουν την ευκαιρία τους απέναντί μας. Εγώ θα πρέπει να είμαι έτοιμος. Μπορεί να είναι μία ομάδα με αμυντικούς προσανατολισμούς, αλλά πάντα αφήνουν έναν ή δύο παίκτες μπροστά, που με βαθιές μπαλιές μπορούν να βρεθούν μέσα στην περιοχή μας».
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Δεν πρέπει να τους υποτιμήσουμε. Μακάρι να μη δεχτώ άλλο γκολ στη διοργάνωση, αλλά δεν μπορώ να υποσχεθώ κάτι τέτοιο. Πάντως εγώ θα δώσω τον καλύτερό μου εαυτό. Είναι ξεκάθαρο πως μοναδικός μας στόχος είναι να φτάσουμε στον τελικό και να πάρουμε το τρόπαιο».


Όσο για το ενδεχόμενο να εκτελέσει ο ίδιος πέναλτι, όπως συνέβη στον τελικό του Champions League, συμπλήρωσε: «Υποθέτω πως δεν θα χρειαστεί, γιατί έχουμε πολλούς καλούς εκτελεστές στην ομάδα. Αν χρειαστεί πάντως, είμαι έτοιμος».