Παρασκευή 9 Μαρτίου 2018

Σιδηρά κυρία στο ποδόσφαιρο!!!

Μου τηλεφώνησε άνθρωπος της ενημέρωσης πριν λίγο, για να μου κάνει μια ερώτηση και με ξάφνιασε.
"Τι θέλει να πει κάποιος, όταν χαρακτηρίζει μια γυναίκα, ως σιδηρά κυρία του ποδοσφαίρου";;
Δεν μπόρεσα να καταλάβω την ερώτηση, αλλά δεν μου έδινε περισσότερες λεπτομέρειες.
Είπα κι εγώ πως Σιδηρά κυρία του ποδοσφαίρου, θα χαρακτήριζα μια γυναίκα, η οποία θα είχε χρόνια στο χώρο, θα ήξερε τον χώρο του ποδοσφαίρου καλά, θα διοικούσε ....
με επιτυχία κάποια ομάδα και γενικά θα μπορούσε να έχει άποψη.
Η επόμενη ερώτηση....
"'Εχουμε τέτοιες κυρίες στο ευβοϊκό ποδόσφαιρο";
Η απάντησή μου δόθηκε στα γρήγορα. Έχουμε κάποιες κυρίες στον χώρο της διαιτησίας και τις υπαλλήλους της ΕΠΣ ΕΥΒΟΙΑΣ, αλλά στα διοικητικά αν δεν κάνω λάθος, η μόνη που παραμένει για πολλά χρόνια με ενεργό συμμετοχή και όχι ως γλάστρα είναι η κυρία Μαρία Κούτουλα η πρόεδρος της ΑΕ ΛΗΛΑΝΤΙΟΥ η οποία είναι και γυμνάστρια. Κατά καιρούς και για πολύ λίγο πέρασαν αλλά δεν έμειναν και κάποιες άλλες κυρίες.
Που αποσκοπούσαν αυτές  η ερωτήσεις δεν κατάλαβα, αλλά και τι σημασία έχει. Απάντησα και ησύχασα.