Πέμπτη 18 Ιουλίου 2019

Δημήτρης Βαλκανος

Με την ανακοίνωση της λύσης συνεργασίας μου με την ομάδα της Ερέτριας , δεν θα μπορούσα να μην εκφράσω από καρδιάς ένα Μεγάλο κ Βαθύτατο Ευχαριστώ , αρχικά , στο πρόεδρο Θεμη Κοντσιλιδη που μου έδωσε το βάπτισμα του πυρός να ξεκινήσω την προπονητική μου καριέρα σε ένα τόσο.....
μεγάλο κ ιστορικό σύλλογο , στις διοικήσεις που έδειξαν εμπιστοσύνη στο πρόσωπο μου και με στήριξαν όλα αυτά τα χρόνια , στα ακούραστα γρανάζια αυτής της ομάδας Πέτρο Κακαβα κ Νίκο Γιαπλε για τον ιδρώτα που έριξαν για χάρη δίκη μου κ των παικτών έτσι ώστε να μην μας λείψει τίποτα , αφιερωνοντας ώρες ατέλειωτες καθημερινά στην ομάδα. Στους φετινους μου συνεργάτες Βασίλη Σταματούκο , Παναγιώτη Κοντογιαννη για την πολύτιμη βοήθεια τους ,στον προπονητή Νέων Αντώνη Τσαραντανη για την άψογη συνεργασία που είχαμε για την εξέλιξη κ το καλό των νέων αθλητών καθώς κ την Αθλητική ακαδημία Ερετριας για το σημαντικό έργο που εκτελεί στις υποδομές του συλλόγου. 
Σε όλη αυτή τη επιτυχημένη πορεία , δεν θα μπορούσε να μην έχει μεγάλη συμβολή η οικογένεια μου κ ο στενός μου κυκλος που ήταν δίπλα μου σε κάθε βήμα.
Βέβαια θα ήταν ψέμα να μην αναφέρω πως το μεγαλύτερο Ευχαριστώ το οφείλω σε ΟΛΟΥΣ τους ποδοσφαιριστές που συνεργάστηκα όλον αυτό το καιρό , καταφέρνοντας ΜΑΖΙ όλα αυτά τα ωραία κ μεγάλα πράγματα , μαθαίνοντας κ παίρνοντας πολλά από τον κάθενα ξεχωριστά...Όσοι ζήσανε στα αποδυτήρια αυτά καταλαβαίνουν τι εννοώ. . <<Ευχαριστώ για ΟΛΑ ΜΑΓΚΕΣ μου !!!>> 
Συνεχίσαμε κ μεγαλώσαμε την ιστορία της ομάδας αυτής,δουλέψαμε σκληρά κ ζητάμε συγνώμη αν δεν ικανοποιήσαμε ορισμένους με το έργο μας !! 
Υ.Γ1 Εύχομαι ολόψυχα αναλογη συνέχεια στη νέα διοίκηση , στο νέο προπονητή Θωμά Τσίγκα κ τους ποδοσφαιριστές !!
Υ.Γ2 . . Στο σπίτι σου δεν λες αντίο . . φεύγεις για να δοκιμάσεις , να μάθεις , να βελτιώθεις , για νέες εμπειρίες . . και επιστρέφεις . . . <<Εις το επανιδείν αγαπημένε μου ΑΠΟΛΛΩΝΑ !!!>>