Τρίτη 10 Μαρτίου 2020

Πάνος Ελευθερίου

Αγαπητοί μου παίκτες μετά από 8 μήνες γόνιμης παρουσίας μου στην ομάδα σήμερα έκλεισε ένας υπέροχος κύκλος με αναμνήσεις που θα κρατήσω ζωντανές στο υπόλοιπο της καριέρας μου.
Γνώρισα στην ομάδα σπουδαίους, ικανούς και αφοσιωμένους ανθρώπους και.....
μοιράστηκα μαζί σας τις επιτυχίες και αποτυχίες το όραμα μου για δημιουργία να χτίσουμε μαζί κάτι καλό για αυτήν την ομάδα γι αυτή την περιοχή.
Είχα το προνόμιο να γίνω καλύτερος ως επαγγελματίας και ως άνθρωπος δίπλα σας.
Σας ευχαριστώ από καρδιάς που μου δώσατε την δυνατότητα να σας μεταφέρω τις γνώσεις μου και τις συμβουλές μου και να ονειρευτώ και εγώ μέσα από τα δικά σας μάτια το μέλλον.
Να ευχαριστήσω πολύ τον συνεργάτη μου τον Νάσο Τσομπανίδη, μοναδικές στιγμές που μοιραστήκαμε σκέψεις μας αγωνίες και προβληματισμούς για να δώσουμε ένα ξεχωριστό αποτέλεσμα σε κάθε μας αγώνα.

Τέλος θέλω να ευχαριστήσω θερμά όλη την διοίκηση του Απόλλων Παραλίας για την δυνατότητα και την τιμή αυτή που μου έδωσαν να δουλέψω στην ομάδα αλλά ιδιαίτερα τον πρόεδρο κ. Καλαντζή Θανάση και τον αντιπρόεδρο κ. Σπυρόπουλο Γιάννη που ήταν πάντα εκεί να μου λύνουν το κάθε πρόβλημα.

Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς..